Sinn terugsturen of zo laten

Gisteren mijn Sinn 556i binnen gekregen. Fanatisch horloge! Heerlijk maat, geweldige band en schitterende diep zwarte dial.

Echter, vanochtend viel mijn oog op een klein wit plekje tussen de 10 en 11. Op zich geen probleem, maar toch een imperfectie. Contact gehad met Sinn en terugsturen is de enige optie. Compenseren doen ze niet. Wat vinden jullie, terugsturen of zo laten? Nu ik hem om de pols heb gehad wil ik hem natuurlijk eigenlijk niet lang meer missen.

Doen als het je stoort. Als je het nu niet doet, doe je het nooit meer.

Ik zou hem terug sturen … nu ik het weet zou ik elke keer naar het stipje kijken! :grin:

1 like

Terugsturen…gevalletje “once you see it you can’t unsee it” :sunglasses:

2 likes

Terugsturen.

Ben je hem een paar weken kwijt en daarna 100% tevreden…tov de jaren dat je hem gaat dragen en elke keer dat stipje ziet…

5 likes

Da’s een behoorlijk stipje en op zo’n zwarte plaat… terug er mee! Balen wel, succes.

gr, HJR

Ik zou hem terugsturen, anders blijft het eeuwig ergernis en daarvoor heb je dit toch wel kostbare klokje niet gekocht! :slight_smile:

1 like

Zeker terugsturen. Je gaat je er anders altijd aan ergeren! Is altijd spijtig maar binnen een paar weken ben je dat alweer vergeten als die 100% netjes terug bij je geleverd wordt.

1 like

Niet fijn om terug te moeten sturen maar daar blijf je jezelf anders aan ergeren.

1 like

Ik zou hem ook zeker terugsturen. Je koopt niet voor niets een nieuwe toch?

1 like

Oke, jullie hebben me overtuigd. Hij gaat terug, hopelijk snel weer om de pols.

5 likes

Adequate omschrijving!

1 like

Verkopen! Ik bied €50,-

On-topic; Je weet het beste zelf hoe erg je er aan zal storen. Persoonlijk kan ik niet tegen zoiets bij een nieuw horloge en zal het ten alle tijde terugsturen.

Onvoorstelbaar dat 'ie met zo’n stip de fabriek verlaten heeft.

2 likes

Wat @Dotx zegt!

Ik zou er mee langs de VNN-testservice gaan. Als het coke is heb je wel een mooi verhaal.

1 like

Terugsturen. Je zult er altijd naar blijven kijken anders.

1 like

100% terugsturen natuurlijk. Zo mag hij de fabriek niet uit en mocht je hem ooit willen verkopen is dit waardeloos natuurlijk.

2 likes

Terug sturen idd, Ik zou ook gek worden van zoon dode pixel…

1 like

Terug.
Het stoort je nu al, dus na een aantal jaren…