Sinn terugsturen of zo laten

Dan zegt zij: "Ich heisse Jacky"
Maar ineens gebeurt er wat
Vader ziet opeens een vlekkie
Op dat blote schouderblad
Vader denkt: 'nou ja een vlekkie’
Jacky fluistert: "Geh nicht fort"
Maar hij krijgt een hekel aan dat nekkie

Toon Hermans, vader gaat op stap :slight_smile:

3 likes

En al zou het je niet storen. Dan moet je het bij een eventuele verkoop weer gaan melden. Zoiets kost je dan gewoon geld.

Terugsturen die zooi

Eigenlijk komt het daar wel op neer…

1 like

Als het je nu al opvalt zou ik hem zeker terugsturen.
Blijf je je altijd aan storen.

Stof op de plaat , onvoorstelbaar dat dit door de eindcontrole geraakt maar ik heb het in het verleden ook bij een Lex gehad …

Hendrixxx

Ik vraag me serieus af of het stof is. Het lijkt eerder een kleine beschadiging in de plaat. Heeft een metaalkleurige glintering, alsof de verf er af is. Eigenlijk misschien nog wel erger dat het dan door de controle komt…

Terug sturen op kosten Sinn en voor de zekerheid het serienummer noteren

1 like

Terug er mee!

Retour…linea recta!

Ga je anders echt spijt van krijgen.

Weet niet of het al genoemd is maaruh terug die handel.

1 like

Ik zal hem ook terugsturen. Zo’n stip kan gewoon niet. Zeker niet voor dat geld

Het feit dat het je opvalt zegt genoeg. Terug. Op zich
Bieden ze een nette oplossing.

Dit vind ik erg vreemd?

1 like

Je hebt gewoon domme pech. Had ik met mijn Damasko. Dat is vervelend maar het gaat weer over. Bij mij was uiteindelijk de blijdschap bij ontvangst niet minder. Maar wel uitgesteld ja. De kunst is de ergenis van het wachten te temperen door de blijde verwachting te koesteren. :innocent:

Had je deze draad niet gezien? :smile: Vader gaat op stap

Niet eens over nadenken, terug dus!
Je zult het altijd blijven zien en misschien nu niet maar in de toekomst gaan ergeren.
Stel dat je zn mooie klok in gaat ruilen of flipperen (bijna ondenkbaar bij deze Sinn) is dit een waardevermindering.
Dus terug en daarna volop van genieten.

Groet Bram

Idd, zeker terugsturen. Heb het zonet zelf gehad met een Roamer, 2 a 3 stofjes op de plaat ( of opgedroogd vocht, moeilijk te zeggen). Heb het een aantal dagen geprobeerd te negeren maar uiteindelijk toch teruggestuurd.
Was wel 6 weken weg :frowning: maar uiteindelijk toch beter zo :slight_smile:

Zit er recht voor 14:00 uur index ook een klein vlekje of zie ik dat verkeerd?

Dat is een stofje op het glas. In eerste instantie dacht ik dat de beschadiging op de dial ook zoiets was, tot ik het glas eens goed oppoetste.

Maar even serieus, Sinn wil/gaat niets compenseren? Je hebt hem rechtstreeks nieuw bij Sinn gekocht?