Sirksael

Goede ervaring met Kris. Vlot contact en gelijk een afspraak kunnen maken voor dezelfde dag. Gezellig gebabbeld over de hobby en de deal gesloten. Aanbevolen!

Een mooi horloge aan Kris/sirksael verkocht. Vlotte communicatie, snelle betaling en verder correcte afhandeling.
Aan te raden, oprechte koper!!! Ik zeg, voor herhaling vatbaar.

Ik heb deze week een Tissot Le Locle van Kris gekocht. Buitengewoon prettige communicatie, echt goed, en bovendien een heel mooi en bomvrij verpakt horloge. Kris is absoluut aan te raden!!!:+1:

Horloge verkocht aan Kris. Vlotte zaken gedaan, betaling snel ontvangen en goede communicatie.

Absoluut aan te raden.

1 like

Kris had hier toevallig in de buurt een afspraak en is persoonlijk een mooie Hamilton af komen geven. Vlotte communicatie en het horloge ziet er super uit!

1 like

Gezellig drankje gedaan en vlotte afhandeling. Bedankt Kris!

1 like

Vandaag een horloge opgehaald bij sirksael. vlotte communicatie en de deal snel geregeld. Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag een horloge van Kris gekocht, goede communicatie en hij had hem super verpakt .
Graag tot een volgende keer. :+1:

1 like

Leuke probleemloze transactie met @sirksael
Zo is het leuk :+1:t2::+1:t2:

1 like

Aangename en vlotte deal met Kris. Leuk klokje bovendien. Bedankt!

1 like

Fijne afhandeling met Kris waar ik als tussenpersoon fungeerde.
Collega is zeer content met z’n Portugieser!

2 likes

Kris kocht van mij een horloge. Een relaxte transactie en een fijne heldere communicatie.
Gewoon uitstekend, een aanrader :+1:
Bedankt Kris, en veel draagplezier !

1 like

Goede ervaring met Kris/Sirksael!

Een horloge overgenomen net in een voor ons beiden drukke vakantieperiode. Heldere en plezierige communicatie en het horloge was goed verpakt. Staat was zoals omschreven. Aanrader!

1 like

Prettige ruil gedaan met Kris. Goede communicatie, zeer degelijk ingepakt en natuurlijk een prachtig horloge.

2 likes

Hier ook een heel prettige deal achter de rug met Kris @sirksael. Na een snelle en heldere communicatie zou Kris het horloge opsturen. Door troubles bij het postpunt stelde Kris voor het horloge langs te komen brengen (1,5 uur enkele reis) bij wijze van service. Dat ging me wel erg ver, dus gelukkig bracht DHL uitkomst. Nu net mijn monster aan de pols en helemaal blij met deze nieuwe aanwinst. Verkeert echt in nieuwstaatđź‘Ť!!!

Kris nogmaals dank voor deze fijne deal en wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar​:+1::+1::+1:!!!

1 like

Heb een hele prettige deal gehad met Kris @sirksael. De Longines is werkelijk waar prachtig en de beschrijving klopt precies. Daarnaast was het horloge meer dan goed verpakt.

Ben een blij man en kan Kris van harte aanbevelen. Bedankt!

1 like

Een mooie ruil kunnen doen met collega horloge-liefhebber @sirksael

Goede, vlotte en eerlijke communicatie en een betrouwbaar persoon om zaken mee te doen.

Aanrader!

1 like

Deep blue overgenomen van Kris .@sirksael
Alles naar wens en prettige communicatie .

Kris bedankt :blush::+1:

Groet Theo

1 like

Horloge overgenomen van Kris a.k.a. @sirksael . In alle opzichten een prima ervaring. Aanrader dus! :+1: :+1:

1 like

Prima zaken gedaan met Sirksael.
Veel vertrouwen en perfecte communicatie.

1 like