Skx007 gemod laten of terug naar origineel?

Bezel faden wil ik ook nog proberen met mijn 007, maar wijzers begin ik zelf niet aan

Die vintage mod is wel héél erg gaaf :heart_eyes:
Overigens vind ik jouw mod ook erg gaaf, maar persoonlijk vind ik het origineel gewoon onverslaanbaar (op Jubilee).
Ik zou jouw mod zo houden en een andere skx erbij nemen of eventueel je eigen mod verkopen en dan een originele kopen…

Wat mij betreft gaat er niets boven het origineel. Daar moet je er toch wel minstens één van hebben, imho. Dus, als je erg aan deze mod gehecht bent, toch nog even een nieuwe erbij scoren (ze zijn immers ook nieuw erg betaalbaar), nu ze nog gemaakt worden, en lekker houden.

Mooi laat ff weten of het gelukt is met de bezel te faden, krijg nog een skx009 binnen :slight_smile:

Lekker gemod laten :smiley:

Zou hem ook gemod laten en een origneel aanschaffen.

Zoals zovelen hier al aangeven, waarom niet beide? :wink: Dan is er geen reden meer om te twijfelen. Ik vind het in ieder geval ook een gave modificatie.

De mod ziet er prima uit!

Een occasion 009 pepsi er bij.
Op nato een hele fijne zomerklok.

Te zien in de film ‘All is lost’

Grt.

2 likes

Ik vind ze allebei leuk, maar de mod zou mijn voorkeur hebben.

Ja, het origineel vind ik veel mooier. Maar deze mod heeft voor jou inmiddels een verhaal en dus waarschijnlijk (emotionele) waarde. Daarom zou ik het origineel er gewoon bij kopen.

gr, HJR

Afgelopen week op vakantie de hele week de mod gedragen.

Denk dat ik het voorlopig maar zo houd. Ga me wel inlezen in het vintage maken en dat testen op mijn spare dial en hands…

Ik ben zelf geen fan van de meeste duikers vanwege de grote ronde lume markers, dat vind ik echt niet mooi.
Je mod heft dat probleem mooi op, dus ik zou zeker voor de mod gaan!

Mocht je dus nog een origineel willen dan zou ik die erbij kopen.
Succes!

wow, die is mooi! Waar heb je je 007 laten modden?

Ik zeg origineel laten! , maar de mod is ook wel mooi :slight_smile:

Blijft mooi zo’n SKX007… Ik heb hem ook een poosje gehad, de mijne was destijds voorzien van saffier en een 20mm Solid Oyster band …

1 like

Gemod laten. Is meer bijzonder dan origineel. Een origineel erbij kopen kan altijd nog.

1 like

Gaat weer kriebelen :smirk:

Seiko’s eruit, Omega erin!

Da’s zeker fraaier :grin:

1 like

Vind ze allebei niet mooi :slight_smile:

1 like