Slin

@Slin stuurt net een berichtje dat hij een bandje over wilt kopen. Een paar minuten later staat het geld al op mijn rekening! TOP!

1 like

Forumlid @Slin heeft van mij een watchwinder overgenomen. Snelle communicatie en betaling. Top Nils!

1 like

En weer terug! Ook dat ging weer voortvarend en prima, anytime againšŸ˜

1 like

Horloge verkocht aan Nils. vlotte en prettige deal :+1:

1 like

Dit keer een horloge geruild met @Slin. Fijne deal weer. Bedankt Nils. :relaxed:

1 like

Ik heb afgelopen week een horloge gekocht en in goede orde ontvangen van @Slin! De transactie ging snel, duidelijk en netjes. Thanks, Nils!

1 like

Zojuist een horloge geruild met Nils @Slin , communactie ging super. Bedankt.

1 like

Ik had een paar weken een horloge gereserveerd voor @Slin. Na die paar weken ook de betaling ontvangen. Leden die zich aan de afspraken houden zijn altijd fijn. Plus 1 dus weer voor Nils.

1 like

Citizen overgenomen van Nils. Helemaal top!

1 like

Sarx045 overgenomen van Nils,

Helemaal in de staat zoals omschreven, nieuw!

Fijne communicatie en een gezellig forumlid.

1 like

Ook ik heb een zeer prettige ervaring met Nils (@Slin) . Een gewaardeerd mede forumgenoot en ik heb laatst een mooie Citizen Eagle 7 over mogen nemen.
Was een snelle deal en alles volgens afspraak.

Aanrader!

1 like

Snelle reacties overal op en vlot kunnen regelen! :smile:
Horloge is netjes binnengekomen en de staat is als omschreven. Bedankt !

2 likes

Heel vlot en correct een leuke Seiko 5 kunnen overnemen van Nils.

PostNL liet me een dagje langer wachten, waarop Nils even contact zocht om te checken of het wel goed ging. :+1: Horloge nu netjes binnen in de omschreven staat.

1 like

Citizen chrono verkocht aan Nils @Slin. Betaling verliep razendsnel evenals de communicatie.
Prima ervaring dus van mijn kant.:+1:

1 like

Paar bandjes verkocht aan @Slin ; betaling en communicatie 100% in orde :+1:

2 likes

Raak ondertussen de tel kwijt hoeveelste keer het was dat ik zaken gedaan heb met Nils. Maar het is telkens fijn zaken doen dus in de toekomst zou ik niet aarzelen weer zaken te doen. :+1: Bedankt voor de leuke ruil deal.

1 like

Me too :sweat_smile: ā€¦Zeker al een paar keer diverse horloges over en weer gestuurd :+1::joy:

1 like

Vandaag een prachtige Eterna overgenomen van Nils @Slin. Zeer soepele communicatie en een snelle deal. Een absolute aanrader dus!

1 like

Bergeon tool verkocht aan @Slin.
Fijne en correcte afhandeling. Succes met hobbyen Nils :smiley:

1 like

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Nils is super !!
Prachtig ORIS boek mogen overnemen van hem.
En de manier waarop ! Geweldig ! :pray:t2:
Ontzettend bedankt @Slin !
:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes