Slls straps only

Vanochtend een pakketje ontvangen van Hans met super mooie bandjes

Hartelijk bedankt weer

12 likes

Die middelste :heart_eyes:

2 likes

Vakwerk. Die middelste is the bomb

1 like

En daar is ie dan…De eerste ( en enige ?) racing strap van @slls. Prachtig diep donkerbruin horween paardenleer. Ik ben verrast door de souplesse van de band, zit gelijk als gegoten. Ik begrijp van Hans dat het handmatig uitlijnen van alle gaatjes a hell of a job was, zonder template bijna niet te doen. Ik ben er blij mee, prachtige combi dat burgundy met de zwarte plaat van de Speedmaster.
Nogmaals dank Hans !


14 likes

Als eerste klant van Hans maar even terug naar het begin.

Ik sprak Hans vandaag op de rikketik, en kreeg een gepassioneerd verhaal over leersoorten manier van stikken en natuurlijk gelooid leer. Ik heb onthouden dat natuurlijk gelooid leer meer dan een maand in bewerking is. De industrie / chemische variant is in 2 dagen klaar! Het afwerken van de randen is een verhaal apart. Het natuurlijk gelooide leer is harder en veel mooier af te werken. O.a. door wrijven en gladmaken met bepaald soort hout. Als ik iets verkeerd zeg hoor ik het wel Hans. :wink:

Hij liet een paar heel mooie nieuwe producten zien.

8 likes

Omdat dit topic langzaamaan een ‘Slls straps only’ draadje wordt, heb ik de titel maar aangepast (naar analogie van het topic over die andere bandenbaas).
Dat leek me voor de herkenbaarheid en vindbaarheid wel handig.

8 likes

Perfect. Zo is het veel duidelijker en overzichtelijker

1 like

Goed idee Gerard! Veel beter! :+1:

2 likes

Laten maken voor mijn explorer:


10 likes

Een 214270 op leer :neutral_face:. Is dan ook niks meer heilig?

2 likes

[quote=“HanDavinci, post:109, topic:169374”]
214270 op leer
[/quote] > opa’s DJ op kinder nato :wink:

5 likes

Ik zie hem liever op NATO. Whatsapp je adres even, dan stuur ik je er eentje.

Nope. Mooi toch?

13 likes

Dat is geen 214270 Kees.

Irrelevant. Een Explorer op leer is gewoon enorm gers. Ongeacht het referentie nummer. :wink:

6 likes

2004 belde, ze willen hun slogan terug.

1 like

Da’s in Rotterdam al jaren een normaal woord. Tot op de dag van vandaag. Ga eens af en toe dat Twente uit. De wereld houdt niet op voorbij Deventer. Sterker nog, daar begint het pas. Ga maar eens kijken, zou goed voor je zijn. Oale buurtbewoner. :joy:

3 likes

Kerel, als ik met één voet buiten mijn Roombeek wijk stap denk ik al; “Poeh ey, wat zijn hier veel ehh…culturen bij elkaar zeg. Maar ik ben een vrije denker, ik wil wel even een kijkje nemen. Van een afstandje. Met een telescoop :telescope:.”

3 likes

Bijzonder fraai

1 like

Mooie band. Maar die andere avatar was cooler :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes