slls

Van Hans een SARB033 overgenomen. Nauwkeurige beschrijving van het horloge. Heel netjes verpakt en snelle verzending. Ben er erg blij mee!

Bandje gekocht van hans. Uitstekende service en goed mee gedacht.
Aanrader!+

Pontiac van @slls overgenomen…prachtige vintage :ok_hand: …Kwam goed ingepakt thuis :+1: …Zeer blij mee, bedankt!! Aanrader! :+1::grinning:

Citizen NY2300 Overgenomen van Hans. Prettige communicatie, snel verzonden, goed verpakt, horloge dat voldoet aan de omschrijving en verwachting en een erg mooie zelf gemaakte band die perfect zit en erbij past :ok_hand:t2:. Kortom zou zo weer zaken doen. Bedankt @slls Hans!

Horloge verkocht aan @slls Hans. Vlotte communicatie, onmiddellijke betaling.
Aanrader dus!

Zeer prettig zaken gedaan met Hans, duidelijke communicatie.

Groet,
Werner

Zeer prettig zaken gedaan met @slls snelle communicatie, helder en goed verpakt verstuurd.

Nogmaals, dank je.

Schitterend CWC pilotenhorloge over mogen nemen van Hans. @slls Hele duidelijke afspraken gemaakt en onder het genot van een koud drankje de overdracht gedaan bij een toucan op de altijd mooie Veluwe. Ik ben ook erg onder de indruk van de kwaliteit van Hans’ lederen banden. Samenvattend ben ik zeer tevreden over zaken doen met Hans. Graag nog eens! :slight_smile: :+1:

Horloge verkocht aan Hans @slls, communicatie verliep prima. Duidelijke afspraken gemaakt. Na het sluiten van de deal geld meteen overgemaakt. Berichtje bij ontvangst. Gewoon top, zoals het hoort :+1:t2:.

Thanks Hans

Ps misschien toch ook eens een bandje van je proberen.

1 like

Bandje gekocht van @slls. Zeer content met het resultaat, maar zeker ook met de snelle en fijne communicatie en levering! Ik neem zeker nog eens vaker contact op met Hans.

Bandje opnieuw laten stikken door Hans. Zat eerst oranje stiksel op.
F*ck, wat is hij mooi geworden zeg :sunglasses:

Bedankt topper!

Ik heb een bandje van @slls gekocht en hoewel hij nog niet aan een horloge hangt, is het nu al genieten. Hij ziet er geweldig uit en echt een perfecte afwerking. Transactie helemaal goed, dank je wel Hans en anytime again!:ok_hand:

Ook ik heb een bandje gekocht van Hans; super mooi en net afgewerkt bandje, top service :+1:

Heb inmiddels 3 banden gekocht van Hans. Ben erg tevreden over de kwaliteit. De laatste is een antraciet/zwarte struisvogel band voor mijn polerouter.

Snelle constructie, goede kwaliteit band. Ik kom zeker bij hem terug voor banden in de toekomst.

Net 2 banden van Hans @slls binnen en ik moet zeggen dat deze top zijn. Snelle duidelijke communicatie en snelle levering. Moeilijke vragen mbt een specifiek bandje maakt Hans niks uit. Hij maakt het gewoon :+1:

Mooie band voor mijn Oris.

Horlogeband verkocht aan @slls.
Vlotte communicatie en snelle betaling.
Top! Bedankt Hans!

Vandaag een nieuwe band van @slls mogen ontvangen. Snelle en heldere communicatie. En de band ziet er top uit!

Ik wil graag op luide wijze de loftrompet steken over de aftersales van @slls.

Hans! Geweldig! Bedankt.

Hans (@slls) heeft een bandje van mij overgenomen! De communicatie ging prettig en vlotjes, helemaal zoals het heurt. Transactie die wat mij betreft vijf sterren waard is en voor herhaling vatbaar is. Aanrader!

Veel plezier met het bandje Hans.
:star::star::star::star::star: