Smart Watch : Welke zou jij kopen?

Lelijk? Valt toch wel mee… Vind het er netjes uit zien.

Overigens vind ik 1500 euro erg veel geld, helemaal als je dan benoemt dat je arm rinkelt ipv je telefoon het grootste voordeel is :slight_smile:

Ach, over 2 jaar kan je hem omruilen voor een “speciale” Carrera. Uiteraard na nogmaals 1500 euro neer te leggen.

Doe mij maar “the real deal!”

Lelijk vind ik de flat tyre . Je ziet dus niet de hele clock.

Ik doe mee aan een Kickstarterproject, zie bijgevoegde link. Het wil alleen niet opschieten met de definitieve levering. Ik wacht al zo’n maand of 14😡.
Maar ik heb geduld!

Voor mij nog één jaar…! :sunglasses:

Gaaf ding hoor. Zal wel aan EU voorwaarden moeten voldoen waardoor het langer duurt.

Een vriend van mij heeft deze, en is er heel tevreden over.
Batterijduur van 30 dagen. Da’s wel uniek denk ik.

Ik vind smartwatches wel leuke dingen, en ik ben ook een absolute gadget-freak, maar als horlogeverzamelaar is dat “dodelijk” voor onze collectie vrees ik.

3 likes

Ik was eigenlijk best blij met mijn Huawei Watch.

http://watchface.market/wp-content/uploads/2015/10/huawei-watch.jpg

1 like

Hoe bevalt die? Ik zit erover te twijfelen, maar mijn gezond verstand is tegen het geld uitgeven voor zo’n smartwatch die over 3 jaar niks meer waard is :sweat_smile:

Een smartwatch is niets voor mij.Te duur gezien de levensduur en zoals @JVDB al zei, ik zie geen toegevoegde waarde. Voor het aflezen van de tijd heb ik zat horloges en voor de rest heb ik mijn telefoon.
Een LCD schermpje met een wijzerplaat haalt het toch niet bij het echte werk? En daarbij, de techniek van een uurwerk is nou net de reden dat ik een horloge draag.

1 like

ik zou er wel een aanschaffen, ben erg van de technische snufjes en lijkt me een leuke toevoeging

Ben in het bezit van een LG urbane smartwatch. Band verwisseld voor een mooie dikke lederen band. Uiterlijk van een normaal horloge, ronde kast en netjes gepolijst. Via watchmaker en Facerepo.com zijn duizenden achtergronden te downloaden. Heb hem puur gekocht voor de fun. Leuke gadget maar absoluut geen vervanger van een horloge. Een smartwatch is leuk voor erbij en erg makkelijk tijdens nachtdiensten​:stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye: Heb vooral moeite met het feit dat het horloge (te) licht is en het horloge heeft geen diepte, dat blijft vreemd om naar te kijken.

1 like

Ja hij bevalt eigenlijk steeds beter. Echt een mooie klok. En zeker een vervanger van een normaal horloge door de always on functionaliteit.

Ik raad aan: koop een Huawei of een andere met Android wear. Als je het wat vind kan je voor de tag heuer gaan.

Er staan er nu best veel op marktplaats. Zal wel komen door de nieuwe die in mei uit komt.

Ook voor mij: geen.
Heb er helemaal niets mee. Net mijn eerste automaat gekocht. Wat geweldig zo’n horloge dat echt leeft!

Ben sinds kort in bezit van een Gear S3 frontier. En moet zeggen dat hij me meer en meer kan overtuigen. Heb er de App’s en functionaliteit aan mijn wensen aangepast en ik vind het prima werken.
1 klein negatief puntje… vind voorlopig geen bandje naar mijn zin :confused: . Het rubber bandje die erop zit is het net niet. Heb nu een stevig metalen band besteld. Hopelijk wordt het wat. Voor de fun effe mijn cordura van mijn breitling erop gezet en… nehhhh toch niet. Misschien is het de kleuren setting niet afgestemd op elkaar. ( donkergrijze band ).
Ik zoek verder dus. Als iemand tips heeft :wink:

1 like

Alpina heeft ook een nieuw model smartwatch. Niet te vergelijken natuurlijk met een appeltje of iets dergelijks, maar deze zou ik zelf wel willen. Met de blauwe bezel👍!

Ik draag een Suunto Ambit 3 bij t hardlopen, mountain biken, en bodyboarden.
Weet niet of t als een smartwatch bestempeld mag worden.
Hij heeft GPS, Bluetooth, hartslag en een hoop andere nuttige functies.
Draag em dus alleen bij t sporten.

1 like

Ik heb een paar weken een smartwatch gedragen.
Het horloge kon me niet bekoren en ik heb hem dus weer snel verkocht.
Voorlopig heb ik meer dan genoeg aan mijn telefoon en tablet. Het horloge voegde voor mij niets zo veel toe.
Als ik al een nieuwe smartwatch zou kopen, zou ik in ieder geval gaan voor een exemplaar met echte wijzers.

1 like

Foto?

De zwarte van mezelf de witte van mn vrouw
En nog een plaatje van de KM

1 like