Smartwatches. Is het iets? Teloorgang van de classics?

Tot die tijd zou een smart bracelet een mooie oplossing zijn voor de andere pols. Zoals Microsoft heeft geprobeerd met de band.

Ik heb zelf helemaal niks met smartwatches.

Tenminste niet zo smart. Heb een Polar M400 als activity tracker/hardloop horloge echter pebble/samsung gear/apple watch. Nee dank u. Dan nog liever een digitaal horloge a la G shock.

Ben zelf oud maar niet direct geprikkeld ( zeker niet als liefhebber van design) door de meeste Smartwatches. Heb nog meerdere Messagewatches van Seiko die me uitstekend bevielen twintig jaar geleden door hun accuratesse (zendergestuurde tijd), display met korte nieuwsberichten (naar keuze - sport, beurs, weer of algemeen) en beeper (even terugbellen) functies. Dat zijn natuurlijk ook de opties waarvoor ik nu een smartwatch zou kunnen overwegen. Maar dan moet die wel net zo stoer zijn als deze :wink: Seikoā€™s Messagewatch is maar zoā€™n vijf jaar op de markt geweest - en ik heb nog niets van verzameltics bemerkt. Maar de ingrediĆ«nten ervoor lijken kansrijkā€¦

Voorlopig voor mij geen ā€œziellozeā€ polskastjes.
Mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar de oude technieken en vintage. Mijn G-shock en andere quartz klokjes zijn modern genoeg.
En mijn nieuwe Samsung Galaxy A3 is mijn smartwatch. Kan ik nog beter aflezen ook.:grinning: