Sneak peek: nieuwe Seiko Alpinist ;)

Haha ja ik vond het toch zo gemeen overkomen op alle manlets onder de 80 kg dat ik het aangepast heb :joy:

1 like

Het was gisteravond al duidelijk dat het om een geintje gaat. Je verspreidt valse informatie omdat je niet goed leest. šŸ¤·

1 like

Haha, geen manlet en toch onder de 80kg :no_mouth:

1 like

Het was mij niet duidelijk, net als dat het mij niet duidelijk is waar ik valse informatie verspreid. Ik heb een bron gegeven, gezegd dat ik zelf twijfel aan de echtheid, en gezegd dat de informatie niet bevestigd is (en ondertussen aangepast naar fake). Wat is dan valse info? Is toch hartstikke leuk om over een opvolger van de Alpinist de discussiƫren? Ik zie het probleem hier niet

1 like

Laten we gewoon lekker verder ouwehoeren en accepteren dat ik er net als velen met mij ben ingetuimeld :slight_smile: het gevolg is gewoon leuk vermaak

3 likes

:grin::v:

1 like

Ben ik met je eens. Laat de discussie maar lekker gaan. Hoe zou een mogelijke opvolger van de Alpinist eruit moeten/ kunnen zien?

Vanwege de interne groene bezel van de sarb017 leek mij de groene wijzerplaat uit de sarb059 Alpinist een leuke match om daar eens verder op door te gaan.
Zonder gouden accenten en kathedraal wijzers.

Wellicht dat ik de rechte wijzers zoals voorgesteld door candide en louis eens probeer. Maar dauphine wijzers zoals op de sarb033 komen overeen met de eerste Alpinisten en weer gebruikt werden op de sarb015 Alpinist.

1 like

Degelijk en tegelijkertijd oersaai. Gelukkig hebben we de oude nog :slight_smile:

1 like

Ik wou guddumme dat ik een manlet onder de 80 kilo was. Of dan toch rond de 80 kilo. Pfff.

2 likes

:no_mouth:

4 likes

Zonde de vorige vond ik een van de weinige mooie Seikoā€™s. Maar deze vind ik niet mooi.

Een Alpinist Champion uit de jaren 60 ter inspiratie.
$_1-01

.
Ik zie de vergelijking wel.

4 likes

3 likes

En dan is de grote vraag. Kosda?

Verschrikkelijk saai model zeg. Maar dat heb ik met een Rolex explorer ook.

Geen probleem joh. Ieder zijn ding.

1 like

Exact dat! Zo veel mooie Seikoā€™s, maar deze hoort daar wat mij betreft zeker niet bij!

Edit- oei! Op staal is ie toch best te pruimenā€¦ Bij iemand anders om de pols dan.

Deze geeft wel weer mooi beeld van de kleur van de wijzerplaat

Vind deze wijzers mooier. Doet me aan mijn SARB015 denken.

2 likes

Beter.

Tikje dunnere indices nog. :slight_smile:

2 likes