Snoeike

Leuke ontmoeting met @Snoeike. Zeker voor herhaling vatbaar!

1 like

Heel snel maar wel dikke prima :+1:t2:

1 like

Dennis is een fijne vent.
Heb een driekwart jaar geleden een ruildeal gedaan en gisteren die klok die ik ruilde weer van hem terug gekocht. In dezelfde staat.
Reageert snel en kwam op zijn vrije dag bij mij op het werk langs. Rit van anderhalf uur.
Klasse.

1 like

Ik kan me er alleen maar bij aansluiten, Dennis wilde dat zijn P1lot One nr44 een goed baasje zou krijgen.

Gezien de verre reis om op te halen en versturen liever niet, vandaag in de Nederlandse Enclave afgesproken daar @snoeike daar toch moest zijn.

Helaas was het gesprek kort maar kan iedereen aanraden met Dennis zaken te doen.
(goede communicatie en duidelijkheid.)

1 like

Vandaag Dennis ontmoet voor de aankoop van mijn eerste echte ECHTE horloge. Prima contact, keurig op tijd op locatie en het horloge was zoals aangeboden.

Een tijdje leuk zitten praten over de horloge wereld, en daarna allebei tevreden naar huis gegaan.

Helemaal top :thumbsup:

Ook ik kan @snoeike van harte aanbevelen.

Horloge in top staat, heldere communicatie en prettig persoonlijk contact.

Leuk zaken gedaan met forumlid Snoeike. Snel in communicatie etc. en komt afspraken netjes na. Kortom een aanrader om zaken mee te doen.
Dennis bedankt :+1:

Zojuist de Aquis van @snoeike overgenomen en allebei super tevreden. Aanrader!

2 likes

Deal met @snoeike gemaakt. Erg goede communicatie en vlot verzonden. Absolute aanrader.

Dank je wel :sunglasses:

1 like

Zojuist een Seiko overgenomen van @snoeike
Gisterenavond had ik contact opgenomen toen ik de advertentie zag. 3 berichtjes verder hadden we een deal en vanmorgen gaven we elkaar een hand. Zo vlot kan het gaan. Nogmaals bedankt voor de rappe afwikkeling en natuurlijk de hartelijke ontvangst. Aanrader!