Als museumstuk voor de vrouwtjes
Het bedrijf beoordeelt je niet. Diegene die het gesprek voert, die doet dat. En vaak zie je diegene daarna amper nog terug…bij misschien wel het leukste bedrijf wat er voor je is.
Volgens mij kijk je er iets te eenvoudig tegenaan. Ja, ze hebben je hard nodig. Maar bij ons solliciteren soms tientallen mensen op een functie. Dus heeft men een keuze. Het gaat zelden om één kandidaat. Dus ze hebben hard iemand nodig maar niet hard jóu specifiek nodig.
Ik ga bij een sollicitant echt niet afrekenen op welk horloge er gedragen wordt, of met welke auto hij of zij aan komt zeilen.
Wie weet wel een beetje hoe hij of zij aan komt rijden en hoe dat horloge geprofiteerd wordt.
Als het een BAM horloge is over de mouw bij een verkoper sollicitant bijv dan zal ik aangeven dat dat niet gewenst is.
meer als feedback.
Ieder zijn ding toch, prima.
Ik denk als je je meteen al anders voor gaat doen dan je eigelijk zou willen
Je niet goed bezig bent
Jongens we hebben het hier om een horloge van 6 a 7k
80% van de auto’s die rond rijden zijn duurder
En van de bank denk ik
Vindt ik een nog slechtere keuze
En gemiddelde vakantie met je gezin kost hetzelfde
Dus niet echt spannend een sub
Voor deze reply kreeg ik 31 likes voor eenzelfde vraag.
In het Sub-geval dan gewoon een duikpak dus.
Uit eigen ervaring Han
Als je van plan bent om met een duikpak te gaan solliciteren, dan is dat i.d.d. de dresscode:wink:
Allemachtig. Wat moet jij veel geld over hebben. Maar het is inderdaad maar tien keer zo duur als mijn duurste horloge, dat ze op mijn werk overigens al bespottelijk duur vinden.
Dit is een opmerking uit de horlogeforumwereld, niet uit de gewone wereld.
Je vergelijkt een polshorloge met een auto!
Jezus, gaan we het nou zelfs hebben over wanneer je je Rolex het beste kan gaan dragen?
Ik hoef niet meer te solliciteren, maar indien van toepassing, zou mijn smooth talk voldoende zijn.
Ik werd vroeger bij de Albert Heijn ook smetteloos aangenomen
Hee, die had ik al eerder, zij het subtieler. Grappendief!
33
Daar kan ik inderdaad meer aan uitgeven dan een auto
Heb ik persoonlijk meer plezier van
Het is dat we van a naar b moeten
En dan nog die afschrijving
Ik zie trouwens wel dat het een leeftijd-dingetje is…alle jonge honden die denken dat ze de hele wereld nog kunnen veroveren, roepen heel hard: WAT MOET HIJ DAN ? NEEM JE TOCH LEKKER EEN ANDER…WERK ZAT ( Weet je wel wie ik ben…)
Iedereen die in rustiger vaarwater gekomen is, en geen zin meer heeft in gezeik, denkt : ach jochie…ik doe mijn dure horloge wel even af, hoor. Voor dat uurtje mooi zitten. Als ik die baan heb kom je toch nooit meer van me af
Ik vermoed dat u al enige leeftijd hebt bereikt wanneer solliciteren de afgelopen 10 jaar toch al niet meer aan de orde is geweest. Correct? Dan begrijp ik uw ‘ze hebben jou net zo hard nodig’ attitude wel. Tegenwoordig moet je echt wel je best doen als je ergens solliciteert.
Dat niet
Maar een keuken van 20k vindt iederen normaal
En als ik zo zie wat er hier allemaal op het forum aan horloges voorbij komen
Denk ik dat er genoeg mensen zijn die wat meer met horloges hebben dan auto’s
Ja
Vroeger was alles makkelijker.