Speedmaster only II

18 likes

Of gewoon op metaal :wink:

2 likes

Nieuwe aanwinst ? :scream:

Sow! Ben je in de ruimte geweest? Dan krijg je nl. zo’n ding van Omega … :sunglasses:

1 like

Duo Penotti?

9 likes

Gefeliciteerd! @Yorick en jij worden yorwij!

1 like

Zoooooo’n mooi horloge… Zucht & zwijmel.

2 likes

:grin: Dank!

1 like

Potverdorie, het komt net ff niet lekker uit om ~7k neer te tikken voor tintin :persevere:

Die houdt zijn waarde wel + ik vind hem mooi, zijn toch wel 2 belangrijke criteria…

1 like

Fijn weekend!

15 likes

Nou zo denkt chrono24.com over de waardeontwikkeling van de TinTin. Doe ermee wat je wilt…

1 like

Iemand al ervaring met hen: :point_down:t3:

Zelf een leren band helemaal samenstellen voor je Speedy-clasp.
Vind het er heel mooi uitzien!

Alle Speedmaster Professional lopen hard. De TinTin heeft een snelle inhaalslag gedaan en komt nog uit een tijdperk dat er niet zo hard geflipperd werd. Net als de Silver Snoopy, die heel lastig te krijgen was. Dus of de TinTin de nieuwe Daytona Paul Newman wordt? Nee. Zo bijzonder is het niet en er is geen directe link met de echte TinTin. Officieel was het een racing uitvoering dacht ik. Wel mooi horloge!

2 likes

Klopt. Het model is onder de radar uitgebracht als een regulier productiemodel (racing dial). Niet gelimiteerd en ook niet genummerd. Er werd door Omega weinig reclame voor gemaakt en het was geen hardloper bij de juweliers. Het model was zelfs goedkoper dan een standaard Speedmaster in die tijd.

1 like

Mooie klok. Nogmaals veel plezier ermee!

1 like

Volgens mij zijn de wit/rode blokjes ‘officieel’ een verwijzing naar de curbstones op het circuit. Omega had wel degelijk plannen met de echte tintin, maar de familie van Hergé wilde er niet aan meewerken volgens mij.

Maar blijft een vet ding!

1 like

#speedytuesday met een nieuwe Nato van STRPS bedankt @ruudvv!! Wat een super band

#crosspost

5 likes

Top met filter

4 likes

11 likes

Niks meer aan doen. :wink:

15 likes