Speedmaster only II

Pas verkocht. Ooit samen met een 1985 Speedmaster Pro gekocht. Goud is niet mijn ding.

3 likes

De MK2.

7 likes

Blijft prachtig :ok_hand:

12 likes

Spammert :grin:

Blijf er vooral mee doorgaan!
draag je de speedy altijd op staal?

1 like

Vooralsnog wel, ben op zoek naar een Omega pin buckle 16mm. Zodra ik dat heb zal ik het ook op leer, 20-16, dragen.

Hoppa ‘The Ultimate OMEGA Speedmaster Guide’, bijna 4 kg leesvoer … :wink: een fraai boek, erg leerzaam bovendien!

8 likes

Oudje

14 likes

9 likes

Over Speedmaster Pro gesproken, … ik vind de mijnes helemaal ‘to the max’. :wink:

8 likes

Vandaag een Omega Speedmaster moonwatch besteld. Ik ben overigens wel van plan hem op de velcro-strap te knallen. Aan de ene kant gaaf omdat hij ook zo tijdens de maanmissies werd gedragen, anderzijds hou ik de stalen band dan (voorlopig) even knap.

Meer mensen die hem zo dragen?

2 likes

Ja

14 likes

Ja, heel gaaf zo!!

Het is en blijft een prachtig horloge.

BAM! Beste besluit van de dag denk ik. Van harte alvast. Welke heb je besteld en wanneer heb je 'm?

Mooi verhaal. Heb je ook een astronautenpak besteld? :wink:

In de vrije tijd droegen de ruimtemannen hem gewoon op een stalen bandje. Niet altijd Omega’s eigen band, maar toch: een stalen bandje. Oh ja, soms ook op leer.

BTW @PeterLC, hoe staat met jou ‘bestelling’? Heb je nog iets gehoord. Begint nu toch wel tijd te worden. Toch?

Via Van Willigen; moet besteld worden. Inschatting is eind februari. Eventjes geduld dus nog.

Eerst wachten op reactie van Nasa of de Lunar Module nog nageleverd kan worden. Nee, gekkigheid natuurlijk. Zal er in mijn NA wat dieper op in gaan.

2 likes

Lego verkoopt er een geloof ik

Eind deze week, hoorde ik… :no_mouth:

2 likes

16 likes


Klik voor een iets betere kwaliteit afbeelding.

22 likes

…Speedies zaten helemaal niet bij de levering afgelopen vrijdag… v. W. zat er ook best mee, weer nee verkopen… Volgende week dan wellicht… :upside_down_face:

Zoiets als hieronder dus. :arrow_down: …maar dan met Hesalite.

4 likes