Speedmaster only II

Heerlijke Speedy Tuesday #SpeedyTuesday

9 likes

Beetje spelen met licht

14 likes

14 likes

11 likes

17 likes

Voor degenen die de live chat gemist hebben…

1 like

7 likes

5 likes

Ik heb een (waarschijnlijk vrij domme) vraag… Ook ik ben in het bezit van zo’n mooie Speedmaster en ook ik ben voortdurend op zoek naar leuke bandjes om te wisselen. Nu wil ik graag een leren/suede bandje maar alleen met vouw/vlindersluitingen… Kun je, mits de maten overeenkomen, op elk leren/suede bandje een vouw/vlindersluiting zetten of zijn er zaken waar ik dan rekening mee moet houden?

Er zijn veel soorten vlinder en vouwsluitingen. Op de meeste past een standaard band als de breedte klopt natuurlijk.
Alleen de Omega vouwsluiting heeft aangepaste banden. Hier gaat de flap onder het andere deel en heb je ook geen keepers. Sommige andere merken hebben ook zo’n systeem.

1 like

Oke, ik ben niet op zoek naar een Omega band/sluiting maar wil graag een suede grijze band met (het liefst) een zwarte vouw/vlindersluiting. Heb jij toevallig zoiets voor een mooie prijs?

7 likes

Nee, heb ik niet.

15 likes

Zo, die bezel heeft wel het een en ander te verduren gehad!

Klopt, mag je best zien na circa 50 jaar. Het is nog het originele DON-exemplaar :slightly_smiling_face:

5 likes

Echt zo onwijs blij met mijn nieuwe speedy 57
Oprecht vind ik deze meer hebben dan de speedy pro. Terwijl dat uiteraard ook een mooi horloge is.

Maar vanuit elke hoek is dit horloge met of zonder zon gaaf.

En nog een plaatje

23 likes

Daddy’s watch.

7 likes

3 likes

Limited edition zeker🤣

1 like