Speedmaster Only

:cry:

Klote dingen die horloges.

1 like

Nou niet de horloges de schuld gevenā€¦ :upside_down_face:

7 likes

12 likes

Te makkelijk te helenā€¦

Jij hebt 't grote boek zo te zien. heb je de 1e,2e of 3e uitgave? Ik ben even benieuwd of de huidige hesalite er ook in behandeld wordt. In de kleine uitgave namelijk niet. Vind ik wel jammer, dus ik overweeg de grote erbij te nemen. Is ook iets uitgebreider qua informatie. Maar ook een stuk duurder. :wink:

Deze had ik al even in huis, maar een Speedy om de pols maakt het lezen van dit boek alleen maar mooier

1 like

Yes! eindelijk mag ik hier ook iets posten.
Wel een beetje een vreemde eend in de bijt, maar in mijn ogen een prachtige speedmaster. Perfecte maat voor mijn wat kleinere polsen en zoveel moois te beleven op die plaat!

Misschien tzt nog wel de stalen band erbij, maar even zoeken naar een goedkopere dan bij de AD (1000 euro :scream:)

18 likes

Vreemde eend +1 :ok_hand:

16 likes

Vrienden, even een vraagje tussendoor als het mag. Is er iemand die het nieuwe ā€˜groteā€™ Omega boek al heeft?

Deze:

9782940506309

Zo ja, zou je voor mij even willen kijken of de huidige Speedmaster Pro Moonwatch er ook in beschreven staat? Dus de ref. 311.30.42.30.01.005 (hesalite) en de 311.30.42.30.01.006 (saffier achter en voorkant). Zou fijn zijn.

Dank alvast! :ok_hand:

PS Als je het boek zelf ook overweegt, kijk maar even bij Books etc.. Heb je hem voor rond de 130 euro incl. verzendkosten op de deurmat. Goedkoper heb ik hem nog niet kunnen vinden. Maar goed, ik bestel 'm pas als mijn Speedy er ook in staat. Voor de leuk. :sunglasses:

1 like

Als ik de review van Fratello mag geloven was dat al in de 2e editie van dit boek het geval.

Ik haal er niet uit dat de referenties waar ik naar op zoek ben (de meest ā€˜simpeleā€™ huidige moonwatch) ook uitgebreid aan de orde komen, met technische info, fotoā€™s etc. Op deze manier dus:

(NB Plaatje is screenshot van Fratello)

Maar als dat wĆ©l het geval is (in de derde editie), heb ik mijn antwoord! Oh, ik heb er al uitgebreid naar gezocht via Google ā€¦ :sunglasses:

1 like

Appeltje eitje toch voor deze 14 jarigeā€¦:laughing:

Was het maar zoā€™n feest.

Ik heb vorig jaar echt te veel nieuwe horloges gekocht dus ik denk niet dat dit er nog in zit XD.

Ik hoop niet tussen je velletje :crazy_face:

2 likes

Bij voorkeur niet :fearful:

1 like

6 likes

Speedmaster op Joseph Bonnie Billie strap.

11 likes

10 likes

De 005 kwam ik tegen in het nieuwe boek. De 006 kan ik echter niet vinden.

4 likes