Speedmaster Only

Morgen aan het einde van de middag mag jij je ook melden voor een knuffel sessie…:wink:

Ook liefde voor de reduced :wink:

10 likes

Zie je… Ik kan best lief zijn… Had net gescheten, dat scheelt ook…

1 like

Dat was dan weer zo’n twijfel like…

2 likes

De Mark2

25 likes

Geweldig mooi en de foto ook!

“Gewoon” een nieuwe.

10 likes

Bedankt voor de foto! Ik zal binnenkort eens gaan passen bij Van Baal. Diameter 41,5 is al aan de grote kant en als daar dan ook nog te veel hoogte bijkomt…ggrrrrrrrr!

Nou ja, eerst de incoming ChronOris (kleinere diameter maar ook ca. 14 mm. hoog) maar eens op me laten inwerken en kijken of dat went.

Grt. Marco

Maanstand en datum:


Met cal 1866:

14 likes

Die is toch ook wel leuk.

Wellicht een goede vervanger voor de Apollo 11 35th anniversary.

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P7218954_zps148c652f.jpg.html]

[/URL]

7 likes

Potverdorie mooi spul mannen! 't is weer volop genieten van de plaatjes :thumbsup:

Kuthobby, echt!

28 likes

Vraagje aan de Speedmaster kenners hier.

Is deze Speedmaster correct? En dan bedoel ik met name de wijzers aangezien ik hierover twijfel:

Ik overweeg momenteel de aanschaf van deze Omega maar wil wel zeker zijn dat hij klopt.

4 likes

17 likes

Is dit een cal 321 uit 1968 ongeveer?

Klopt :+1:

Ik wil graag een 68er en dan liefst de 321 variant.

Dit lijkt me een correcte 145.012. Er zou een 861 in kunnen zitten, als overgangsmodel. Maar dit komt niet heel veel voor. Of de band klopt weet ik niet.

Snap ik. Band hoort er niet bij in ieder geval.

Ik had een 1968 cal 321 en die had ook deze wijzerset van de cal861. Dat is op zich geen reden voor ongerustheid. In de overgangsperiode naar nieuwe wijzers nam men het niet zo nauw allemaal.

Er zit inderdaad een 321 in, maar waar ik over twijfel zijn de wijzers, zijn deze correct of te kort?