Speedmaster Only

Afspreken sowieso goed! @Krabong

En relatieve rust is ook gewoon geen rust Je hebt pas rust als je ermee kapt en niets meer volgt. Soms moet je gewoon winst pakken en verder spelen. :wink:

1 like

Gewoon met 10k cash bij roel aanbellen dan bezwijkt hij wel en weet je zeker dat je iets knaps hebt. Hobby mag geld kosten :joy:

Laat even weten wanneer jullie afspreken, dan kom ik ook even langs :thumbsup:

1 like

Supergoede post, leerzaam. Dank! :+1:
Leermomentje voor mij: Waarom is de band niet goed?

Excusez-moi, was wat te gehaast. Er zijn inderdaad 2 varianten voor het model: 1039/516 en 1116/575. Heb het even in Moonwatch Only boek opgezocht :blush:

De 1039 zie je vaker, maar 1116 kan dus ook.

3 likes

Prima!;

11 likes

Wat is dat voor gave strap?

Hirsch Sueda. :upside_down_face:

2 likes

Meer dan prima! :+1:

Heb zelf ook eens gekeken nav jouw post voor mijn Damasko. Nu in de aanbieding voor eur 149,-- (ipv eur 249 oid). Ik twijfel nog omdat het een standaard aanzet is (logisch) en ik prefereer voor mijn DA46 de band aansluitend ā€˜overā€™ de lugsā€¦

1 like

Die Hirsch strap is wel hee erg duur! Wel mooi!

Zoals @daffie aangeeft nu in de aanbieding. Sprijspakkertje! :wink:

1 like

Nouja, met ā‚¬149 vind ik het nog steeds niet een prijspakkert :wink: . Jammer dat Ko geen alligator als huisdier houdtā€¦

4 likes

Misschien op zā€™n zeilboot. Sommige noemen hem al voorzichtig Sonny. :sunglasses:

3 likes

hahaā€¦prachtig! (ik ken mā€™n klassiekers)

Bruine band van Hirsch, 57 euro!

5 likes

Helemaal top deze combi !

1 like

Top horloge verdient een eigen topic. Zeker gezien er zoveel varianten en limited editions zijn :joy:
Hieronder de mijne

12 likes

Dit is echt een toffe LE. Iedere keer als ik deze zie denk ik terug aan de twijfel tussen deze of de mijne. Erg leuk!

1 like

Afwijkende speedys vroeg iemand?



Maar het origineel met een twist blijft mijn favoriet;
'95 3572.50 ; Plexie in the front Saphire in the back. De echte best of both worlds.
En dan nog een van de laatste met tritium en dus dikke patine.

22 likes

Mooie plaat!

1 like