Speedmaster voor rond de 2K ?

Vandaag even gekeken naar diverse speedmasters.
Verschil ook tussen de hexalite en sapphire kunnen voelen.

Zou het te doen zijn om een pro hexalite te kunnen bemachtigen van de laatste produktiejaren voor rond de 2 k ? Of ben ik dan erg optimistisch
vwb prijsstelling in het gebruikte segment.
Dit ook omdat de nieuw prijzen in landen om ons heen lager zijn dan hier bij de AD’s

2 likes

2,3 tot 2,5k moet lukken.

Fullset kom je ze her en der tegen voor tussen de €2750/€3000. Hangt beetje vanaf of je bv watch only wil.

Dit is een mooie…eerste eigenaar (bekend en gewaardeerd HF lid) en erg recent. Prijs ja is hoger dan je wellicht in gedachten had…maar misschien beter iets hoger inzetten en een mooie pakken dan lager en een mindere aanschaffen.

Enfin…misschien is het iets?

7 likes

2K is veel te optimistisch. Wellicht een Speedy reduced voor dat geld maar de Speedmaster Professional Moonwatch no way José!

4 likes

Dat. Nieuw met een beetje zoeken en misschien een beetje geduld te vinden voor 3k. Gebruikt met datzelfde geduld misschien 2750. Maar minder wordt een grote uitdaging. Gek genoeg.

3 likes

Een reduced… Of een Date

“Ik weet het, ik zeg het de laatste tijd vaker” :slight_smile:

5 likes

2 k gaat niet lukken

Wellicht niet van de laatste jaren en zonder de stalen band, maar het is een Speedy Pro voor €2.000,- Het kán dus wel, als je je eisen bij stelt en geduld hebt:

Full set?

Liefst wel . Alternatief kan ook de Mark II zijn met oranje chronowijzer. :sunglasses:

2 likes

Dát niet, maar een goede watch only wel toch?

2 likes

Ja die heb ik vrij recent nog voorbij zien komen hier. Volgens mij zelfs 2k, maar zonder stalen band. Koopje!

Wel een smerige beschadiging op de lug, zonder stalen band en 6 jaar oud.

Voor die 5 a 600 meer heb je een recent model, nette staat en stalen band.

Ik had nog even doorgebikkeld.

4 likes

2k kan zeker wel maar dan moet je goed zoeken en geduld hebben. Tevens dan meestal zonder doos en papieren maar daar hecht ik persoonlijk geen waarde aan.

Had je mijn bericht hierboven nog gelezen? Was benieuwd wat je daar van vond.

Gelezen idd. Ben nog aan het bedenken of ik mijn eisen bijstel of wat doorbikkel zoals ook opgemerkt.
En zolang ik nog twijfel heb ik veel lol in het graag willen aanschaffen.
Vind de zg hunt ook een hele leuke fase.
Had ik met mijn auto , motoren en zelfs met mijn oled tv. Lekker
, vergelijken dromen…

1 like

Gewoon een goede uitzoeken in mooie staat en een normale prijs betalen.

Als je een bedrag van een paar K voor een horloge uitgeeft, is het echt zonde om te beknibbelen op een paar honderd euro en dan met een wat minder mooi exemplaar rond te lopen.