Speedverkoop Sla uw slag bij de Klokkenmaker Jan Ubels

Beste is om per naam te googelen :wink: ik ben van di oude spul met een mooie nam vintage tikkers :wink:
Groet Iwan :motorcycle:

Speedverkoop…dacht even aan spam van een drugdealer :smiling_imp:

9 likes

Nou @Jurgen bepaalde dingen zijn verslavend :scream: zo erg dat we pagina’s vol erover te vertellen hebben op de HF :grin: is dat dan therapie :innocent:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Ken je M&M niet? :scream:

3 likes

Deze M&M vind ik mooi https://www.mm-germany.com/en/node/5470

Ik hoopte op een speedy verkoop met hoge kortingen!

2 likes

Dit is mijn favoriet:

4 likes

M&M’s ken ik wel. Vind die met pinda’s het lekkerste :joy:

1 like

Nou @RBK die kende ik niet :astonished: maar die ziet goed uit :thumbsup: en een mooi :gift: :tada:

Ikke de blauwe…oeps Off-Topic (niet meteen gaan vlaggen hè enne Off-Topic lukt nog niet helemaal om er weer mee van start te gaan, maar het komt zeker terug)

7 likes

Mijn excuses hahah. Het was meer een reactie op de vraag of ik het merk genaamd ‘M&M’ ken.

1 like

Zo had ik het ook niet bedoeld @Batossai . Het ging meer over mijn eigen reactie. Als elk draadje puur over horloges gaat wordt het wel erg saai. Meestal voelt iedereen zelf wel aan wanneer en waar het uit de hand loopt.

4 likes

Ja dat is zo. Gelukkig bekijk jij het lekker luchtig. Dat houdt het leuk toch!

1 like

:tada: zo het is weer leven in de brouwerij :circus_tent::ferris_wheel::carousel_horse::jack_o_lantern:
En lachen is gezond jongens en die enkele dame onder ons :fireworks:
Groeten Iwan :motorcycle:

Mijne ook, by far
"#MakeM&MGreatAgain

3 likes

@kaleiwan
Kan niets op zijn site vinden,ben er wel eens geweest wat jaartjes terug,hij was toen ook dealer van Junkers.
Als dat nog zo is ga ik ff langs :grin:

Ja @Paul2all het is verassing aangezien dat Jan meeste tijd besteed aan het repareren van de oude meuk :nerd::upside_down::grin: maar je kunt hem beste een bericht steuren of bellen, maar bezoeken is voor een horloge liefhebber een moest :tada::confetti_ball::boom: walhalla :innocent::smiling_imp:

Groeten Iwan :motorcycle:

Klopt,is echt de moeite waard om eens langs te gaan,als je niet 100km moet rijden uiteraard,want niet zo groot :nerd_face:

Gewoon bellen en je weet het :upside_down: Ik was met :motorcycle: a 400 km heen en terug gereden eind september :thumbsup: en was echt leuk :blush: en wat werk achter gelaten voor de :wrench: :hammer:

Kom er een paar keer per week langs onderweg naar Winterswijk,vrijdag toevallig ook weer :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like