Spoon1

(tu)

Zeer sympathieke persoon en perfecte overdracht van een super horloge in nieuwstaat !! Zeker voor herhaling vatbaar !!

:)-D

Super…

Thx Sebastien

Bandje overgenomen van Spoon1: prima contact, snel verstuurd, kortom: graag nog eens!

Vanavond een vriend van mij overgehaald een mooie Seamaster bij Spoon aan de grens op te halen. Super mooie klok! Spoon is een nette correcte man en prima zaken mee te doen!
Gelijk even zijn Rolex gepast :smile:

1 like

Kort maar erg leuk en prettig gesprek én een incentive erbij (Hot wheels voor mijn zoon :slight_smile:)

Pappa en kind gingen dus allebei met prachtig speelgoed naar huis.

Oh ja, ook hier de Rolex gepast.

1 like

Topdeal!

Gastvrije ontvangst en horloge in perfecte staat, zoals ook omschreven in de advertentie.

1 like

Hier ook positief.
Snelle reacties, super in tegemoet komen waar af te spreken en prettig in de omgang.

En het horloge is ook super.

1 like

En weer een positieve reactie, leuke deal met Spoon1 gemaakt op een horloge van zijn zoon voor mijn zoon :grin:
Zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Seiko overgenomen van Martijn @Spoon1. Nette prijs, keurig verpakt en precies zoals omschreven. Aanrader!

1 like

Contact gehad met @Spoon1 over een Timex. Vriendelijk contact en snel afgehandeld. Bedankt!

1 like

Horloge gekocht. Snelle service, vriendelijk en goed verpakt. Dank!

1 like

Mooie zealande rubber band overgenomen van @Spoon1 heb hem gemonteerd draagt super fijn zoals hij zei top verpakt danke spoon1 :+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3::+1:t3:

1 like

Flitsende deal gemaakt met @Spoon1. Vriendelijk, snel, en alles zoals beschreven. Bedankt !

1 like

Vriendelijke, snelle communicatie en een topdeal van @Spoon1!

1 like