Sprinter

@Sprinter is een goede gast, die van snel handelen houdt! Perfecte communicatie, snelle verzending en echt waar: Inpakken is zijn hobby :wink:

Perfect ingepakt om niets aan het toeval over te laten.

1 like

Inpakken is my middle name :joy:

Thanks :smile:

De keren dat ik een ruil, koop of verkoop met Gio (@sprinter) heb gedaan zijn al bijna niet meer op twee handen te tellen. Ook vandaag weer zoals te doen gebruikelijk een mooie ruil gedaan, top!

1 like

Ook ik doe regelmatig zaken met Gio. Altijd naar volle tevredenheid. Een absolute aanrader als koper en verkoper.

1 like

Leuke gesprekken en goed afhandeling! Beter kan je je niet wensen :smile:

Volgende keer zeker weer! :slight_smile:

1 like

Horloge via het forum overgenomen van Sprinter. Hij doet zijn naam eer aan, super vlot afgehandeld!
Aanrader dus wat mij betreft :+1:

Heb van @Sprinter een leuke Russische duiker overgenomen.
Leuk, plezierig contact, snelle levering, horloge goed verpakt, kortom een prima zakenpartner ! haha

Thanks kerel !

1 like

Nog voor dat @Sprinter het horloge het horloge hier te koop kon zetten ‘weggekaapt’. Ik vond wel, aangezien hij hier een lid is, dat ik het toch even moest vermelden. Gio deed mij, imo, een zeer leuke aanbieding die ik niet kon weerstaan. Zeer vlotte en vooral ook leuke communicatie, snelle afhandeling en ook nog eens extra straps erbij. Voor mij kan een deal niet veel beter worden. Thanks dude👊

1 like

Ook hier, zoals zovelen voor mij, een super goede ervaring met Giovani. Snelle deal, horloge goed verpakt opgestuurd en in super staat (als nieuw)!!! Bedankt en hup gelijk om de pols​:smiley::+1:!!!

1 like

Leuk @Sprinter eens in het echt te ontmoeten! Gezellige babbel gemaakt, paar bandjes verkocht, top!

1 like

Horloge verkocht aan @Sprinter .
Snelle betaling en perfecte communicatie !
Bedankt en veel draagplezier .

1 like

Maar weer eens een horloge overgenomen,wederom top, bomproof etc . @Sprinter what else…

1 like

Samen met @Sprinter weer een leuke deal kunnen doen :thumbsup:

Zo blijven we lekker bezig :smile:

1 like

Mooie ruil gedaan met @Sprinter. Heel leuk contact. Hopelijk kunnen we vaker zaken doen.

1 like

Gisteren een horloge verkocht aan @Sprinter,
Snelle betaling, snelle communicatie, Absoluut betrouwbaar en een echte liefhebber van onze hobby.
Gio het was gezellig bedankt :thumbsup:

2 likes

Gio…wie ?..nou Gio, wederom een top deal met deze horlogefreak. Beter kan en gaat het niet worden…ik zeg Gio in oranje👍

1 like

2 vostokjes aan @Sprinter verkocht. Vlotte deal, snelle betaling etc etc.

Zoals onze oosterburen zeggen: sehr empfehlenswert :wink:

1 like

Jahaaaa! Wederom een fijne vlotte deal met ons aller @Sprinter , one of the good guys op dit forum!

1 like

Leuk horloge overgenomen van @Sprinter. Uitstekende communicatie en supersnel opgestuurd!
Bedankt en voor herhaling vatbaar!!

1 like

Via het forum mijn dikke Android verkocht aan Spinter. Prettige communicatie, snelle betaling. Pakje is onderweg, Giovani! “Immer gerne wieder”, zoals de duitsers zo mooi zeggen :slight_smile:

Thanks, Ratel/Jos