Sq100

Mark heeft van mij een horloge overgenomen, prettige communicatie en snelle betaling.

Zo moet het! :slight_smile: volgende keer zeker weer.

1 like

Wederom een prettige deal met sq100 (tu)

Absoluut een aanrader :slight_smile:

1 like

Weer zaken gedaan met Mark en weer naar alle tevredenheid. Topkoper!

1 like

Goede deal gesloten, geen gezeik. Top!

1 like

Leuke ruil gedaan met SQ100 en kan me tevens aansluiten in de rij van duimpjes :thumbsup:

Prettig contact, vlotte verzending en alles zoals beschreven, top :slight_smile:

1 like

Een snelle deal gedaan met Marc na een paar reacties heeft ze onmiddelijk het uurwerk opgehaald bij me
tot volgend keer
dus een duim :thumbsup:

1 like

Leuke deal met @sq100 gedaan!

Snelle reactie en betaling. In verband met omstandigheden kon ik het horloge pas 2 dagen later versturen.
Alle begrip vanuit Mark, super!

Tot een volgende keer :thumbsup:

1 like

Erg fijn contact en vlotte reacties/betaling van @sq100. Dank Mark en veel draagplezier!

1 like

Horloge van sq100 overgenomen. Ging allemaal erg soepel en vlot. De Vostok was goed verpakt en zag er beter uit dan beschreven was.

Kortom: prettig zakendoen met sq100

Scudo.

1 like

Van mij kocht Mark kort geleden een Vostok.

Helemaal goed hoor! Supersnelle betaling en ook vlotte communicatie.

Dus ook als koper top!

Bedankt!

1 like

Mooie Rus gekocht. Bedankt voor de prettige deal, de goede communicatie en de perfecte verzending. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Ik heb een horloge verkocht aan Mark. Prima communicatie en zeer snelle betaling. Ondanks dat hij door omstandigheden even moest wachten op de ontvangst van het horloge bleef hij zeer geduldig.
Topper.

1 like

Prettige en vlotte transactie gedaan met sq100/ Mark. :+1:

1 like

Prettige en zeer vlotte deal met @sq100 (Mark), helemaal zoals het hoort. Bombproof verpakt, goede communicatie en horloge in perfecte staat!

1 like

Hier ook een aangename deal met Mark.
Horloge is als nieuw zoals beschreven en inderdaad bombproof verpakt.
Vlotte communicatie en snelle verzending, kortom een aanrader waar ik zo weer zaken mee doe. :thumbsup:

1 like

Hier ook een dikke duim omhoog voor SQ100. Goede communicatie en snelle betaling. Helemaal top dus :slight_smile:

1 like

Ik heb onlangs ook een horloge verkocht aan @sq100. Prima transactie en goed zaken doen. Plus 1 :+1:

1 like

Prettige deal gemaakt met @sq100 a.k.a. Mark. Op alle vlakken top, aanrader dus! :+1::+1::+1:

1 like

Horloge verkocht aan Mark, duidelijke comunicatie en supersnelle betaling, aanrader dus. Top!

1 like