Squale bestellen (.de/.ch)

Beste horlogeforum

Mijn oog is gevallen op de blauwe squale 1521. Nu zie ik dat dat kan bij squale.de en squale.ch. Bij de (.de) variant is die echter pas midden december weer op voorraad en dat duurt natuurlijk veel te lang.
Heeft iemand ervaring met het bestellen vanuit squale.ch? Moeten er extra douanekosten of iets dergelijks betaald worden(Zwitserland niet binnen de EU zijnde)?

Alvast dank voor uw expertise.

AWCO krijgt de blauwe varianten de komende weken weer binnen. Stuur Jacco even een mailtje. Dan legt hij er eentje voor je apart.

jacco@awco.nl

1 like

Dank! Ik zal een mailtje sturen :grin:

1 like

Ik heb toen via hun webshop direct besteld.
AWCO had hem toen niet, en duurde nog minimaal een maand of meer, dat duurde mij te lang, dus via de webshop besteld.
http://squalestore.com/newshop/en/ zij zitten in Italië.

Even gemailed etc. Snel contact en binnen twee dagen binnen.

1 like

Oké en aldaar geen importkosten?

Aldaar ook geen voorraad :joy:

Hoi Dimitri,

Alles wat je buiten de EU bestelt, is onderhevig aan importkosten. Deze bestaan uit 21% BTW en wat behandelingskosten. Alles wat je binnen de EU bestelt, is hiervan vrijgesteld.

Gr. Hans

1 like

Nee, het is Italië en ik heb geen import kosten betaald.

@anon50762135EV ik ben wellicht wat kippig op de vroege ochtend, maar ik zie nergens staat dat ze niet in voorraad zijn.
Ze waren wel enkele weken / maand geleden niet op voorraad…

1 like

Wow! I’m blind!

1 like

Hopen dat Jacco van AWCO dan een blauwe met milanaise band voor me apart kan leggen :grin:

1 like

dat denk ik wel, leuk!

1 like

Helaas kan Jacco, ik zei de gek, momenteel geen blauw 1521 leveren met gepolijste kast. Waarschijnlijk voor dit jaar uitverkocht. We verwachten wel in November de nieuwe Squalematic’s.

1 like

Ha Jacco, leuk dat je hier rondhangt. Groeten Ide

Wat gaan die Squalematics eigenlijk kosten?

1 like

Zal ik lang moeten wachten op m’n squale :frowning:
Maarja het hebben van een zaak is het eind van het vermaakt. (o.i.d.)

Squale 1521 gepolijst gekocht bij AWCO alias @jreversma

Wat een prettige ervaring. Gelukkig op voorraad.
Voelde mij op mijn wenken bediend!
Horloge werd nota bene opgestuurd via een andere vervoerder dan gebruikelijk.
Aanrader om daar te kopen.

3 likes

Na mijn aankoop bij Gnomonwatches.com gelijk een paar banden besteld via de site van Squale.
Prima communicatie en een vriendelijke uitnodiging om ze eens te bezoeken. Zal wellicht nog wel gebeuren daar ik regelmatig in Italië ben.

Kortom :+1:t2:

ps. Horloge via Gnomonwatches aangezien het gelimiteerd model enkel via hun verkrijgbaar was.