Squale only (Deel 1)

Ik wil zeker niet zeiken maar als Rolex, Seiko en Squale op 1 hoop gegooid worden qua heritage vind ik dat op een horlogeforum best even de puntjes op de i gezet mogen worden.
En dat hoeft niet persoonlijk te worden, ik zie in mijn post ook geen persoonlijke aanval, dat was zeker niet de bedoeling.

Echt, zo een beetje in ieder topic waar ik wat wil lezen staan sinds enige tijd enorme lappen text van jou.
Het staat een ieder vrij om te reageren, maar kom op zeg.

7 likes

Hoe maak je die bovenste mesh op maat ?

ik denk knippen :wink:

Dus toch ? Ik zat al zoiets te denken, vind ik toch zondeā€¦

Voila, mijn Squale met T Swiss Made T plaat, oorspronkelijke kast zonder gravering aan de zijde (zoals ze oorspronkelijk waren)

daily beater en dat is er aan te zienā€¦

7 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Weet ik niet ik kijk geen TV.

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

BS. Standaard beurt voor bijv een GMT zit rond de 600 euro. Dat is nog geen 10% van de nieuwprijs. Bij Rolex worden een flink aantal slijtagedelen onder deze all-in prijs vervangen waar je bij andere merken nog voor betaald. Overigens liggen de serviceprijzen van de meeste andere, luxe merken in lijn met die van Rolex (en vaak nog zelfs hoger)

1 like

De lappen text zijn af en toe gewoon te lang, een terecht punt , aandachtsspanne hangt af van hoe interessant iets isā€¦
En als je spelling corrigeert als antwoordt , tja :smirk:

Antwoordt? :smiley:

1 like

Tekst.:sunglasses:

1 like

:joy: Hap!

2 likes

ik woude eigenlijk nog interessand en corrigeerd neer tiepen , maar dat was te opvallent geweesd :grin:

1 like

Als ik het goed heb is ie bij mij van Maart 2013, dus iets meer dan 3 jaar.
Toen ik hem kreeg zag ie er zo uit:

Hij heeft al stevig op zijn doos gehad, maar hij blijft me trouw (en blijft ook zeker bij me (ik draag hem het meest van al mijn horloges)
Niet kijken op een deukje, krasje,ā€¦ Alles kan en mag der mee!

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Steeds welkom! :slight_smile:

Maar, hij gaat nu minder (snel) afzien, verbouwingen en sloopwerken in huis zijn grotendeels voorbij, Dus een tandje minder snel er mee!

Hoop dat je mijn reactie hierboven wel hebt gelezen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.