Squale only (Deel 1)

Van die beurt ja. Eens dat het nog steeds veel geld is, maar ging mij vooral om t feit dat je opmerking complete BS is.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Voor de echte fansšŸ˜ Squale AWCO special edition

http://awco.nl/winkel/nieuw-collectie/squale/special-edition-squale-1521

1 like

Ik vind de teneur toch wel heel anders als je het over een beurtje hebt van 3k of van 600 euro. En daarbij had je voor die tijd ook geen beurt voor 200 euro bij een Rolex Service Center, dat was toen ook al rond de 500 euro. Wel een bij lokale horlogemaker maar onderdelen waren ook toen al duur. Maar dat is appels met peren.

Kreeg hem net ook op de mail, is wel een leuk ding, kon alleen de complete specificaties zo 1 2 3 niet vindenā€¦

Best gaaf ja. Maar ook wel best duur. Maar deze hadden we eigenlijk moeten bedenken als limited.

Ja wat is duur, ik weet niet wat dit model normaal kost ?

Is wel exclusief met 40 stuks :wink:

Volgens mij 825 of 850

1 like

Zag hem vorige week al eens voorbij komen. Vind hem eigenlijk wat saai. Doe mij de gewone 1521 versie maar.

Nee ik ook niet beetje onduidelijk. Heb trouwens ook niet echt interesse, toch wel aan de prijs.

Hou het bij deze

8 likes

Mijn op hirsch maritiem


Dat is ook geweldig mooi

3 likes

600 voor RSC beurt? Dan zit je nog aan de lage kant kan ik uit ervaring vertellen.

Kreeg die gequote voor een standaard beurt. Glas etc erbij wordt t inderdaad een ander verhaal.

Gassan quote mij laatst voor een beurt van een klok die prima liep tussen de 800 en 900. Anyway, het is duur.

Ik overweeg 'm te verkopen ā€¦ :thinking:
Staat al op Uhrforum, misschien straks ook hier.

3 likes

Mā€™n daily beater

2 likes

Overweeg de blauwe versie ook te kopen!
Moet mā€™n Tudor wel plaats maken :thinking:

1 like

Zwarte niet verkocht dus?

Nee, niet verkocht. Wil ik misschien wel, misschien ook niet. Maar het is zoā€™n mooi horloge. Die bezel, wow! Dus misschien moet de Tudor maar wijken, voor een blauwe Squale. De Tudor is een prachtig horloge in zā€™n eenvoud en natuurlijk waardevaster. Probleem is nu ook dat na het dragen van de Tudor (41mm) de Squale (44mm) opeens een bakbeest is geworden. Je merkt het al flipperitus!

1 like

:thumbsup:

1 like