Staal of leer? Zeg het maar!

Gisteren een horloge ontvangen van forumlid Eayden en nu ben ik een beetje in dubio.

Normaal gesproken vind ik een vintage leren rallye band het mooist op een vintage chrono maar ik heb deze keer ook eens een stalen band geprobeerd. Nu weet ik het niet meer…

Wat staat beter?

Staal:

Of leer:

3 likes

Ik ben wel van het staal, maar in dit geval staat leer ook super. :thumbsup:

3 likes

Leer is heel veel mooier op deze!

Ik vind leer 'm mooier staan maar staal staat 'm ook helemaal niet slecht.

Met het leer komt de klok beter uit !

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik ben meestal een leernicht met horloges, maar bij deze zou ik voor de stalen band gaan.

Absoluut leer bij deze klok

metaal laat het meer vintage lijken, die bruin lederen riem is te trendy. Misschien dat zo’n ‘oldschool’ geperforeerde leder hem wel eer aandoet…

Ik vind bij deze leer beter staan. En ik ben van staal en leer, afhankelijk van welke klok. Bv op een rolex ben ik voor staal maar op een panerai juist leer, dus ik ben niet biased :wink:

Leer is prima. Lekker een vintage uitstraling.

Leer :thumbsup:

Hahaha, ik had een grotere twee deling verwacht maar het lijkt dus overduidelijk richting leer te gaan :smiley:

Leer! Ik vind de staal aansluiting op de kast niet heel prachtig.

Leer! Ik draag zelf meestal staal maar bij dit horloge vind ik leer beter staan.

Leer!

1 like

Leer, precies de band die mooi staat bij zo’n chronograaf imo. Maar staal kan opzich ook prima…

Dit bandje staat er ook mooi bij :slight_smile:

1 like

Leer staat beter, maar met staal kan ook goed.

Toen ik de eerste foto zag dacht ik staal!.. toen ik de foto op leer zag was ook ik in dubio.

Mijn keuze zou zijn; staal als de endlinks mooier op de kast aansluiten en dan iets in de president style. Als het leer wordt, dan gewoon deze erop houden want deze combi knalt super.