Zal maar niet hier zeggen voor welke prijs ik
deze had
Waarom niet😋
Mooi horloge!
mooie horloges hoor van Steinhart, heel veel plezier ermee
Bedankt allemaal !
Super! Van harte!
Misschien de eerste waarvan ik spijt heb dat die weg is. Kleur is zo mooi.
Deze kleur groen is inderdaad erg mooi.
Voor mijn maatgevoel: 39mm of 42mm om welke polsmaat?
Veel plezier er mee!
Dankje! het is de 39mm op een 16,5cm pols
@Da_Watcher ik begrijp dat je er spijt van hebt - het is echt een beauty. Nog even afwachten wat de kleur in de zon doet maar voor nu is het echt erg mooi!
Ik had hem van het najaar maar als ik nu zo bij jou die kleur weer zie dan trekt het toch wel weer hoor. Ik denk in de zomerzon een mooie verschijning.
Mijn vader vond hem erg mooi ook, die vraagt iedere keer weer: heb je die nou verkocht?
Hij heeft hem zelfs nog een tijdje gedragen zo mooi vond die hem maar hij wilde hem niet aannemen van me.
Edit: schrale troost, ik heb de ovm 39mm nog gehouden. Misschien omruilen voor een groene
Gewoon achterlaten, geen punt van discussie.
Heb ik gedaan maar dat wil die niet
Vaders, het zijn soms moeilijk te doorgronden figuren.
Jij zal als beste weten hoe hier mee om te gaan.
Helaas heeft hij de eeuwige twijfel en maak ik hem ook niet gelukkig door hem terug in zijn handen te duwen
Dat heeft hij met veel dingen, achteraf die twijfel en vooraf 10 keer wijzigen. Tja, das vervelend.
Hij vind hem wel echt mooi maar hij kan het niet aan nemen op één of andere manier. En dan kan die er ook niet van genieten helaas.
Maar ik blijf het wel proberen hoor, gewoon als die er weer naar vraagt of ik die nog heb
Dan zeg ik nee, want die heb ik verkocht. Maar ik heb een nieuwe gekocht en die is voor jou.
En dan maar zien wat die doet, dan moet ik eventueel snel eentje bestellen
Naar aanleiding van het topic met de PRS-18 inkoopactie van motormuis zat ik de site van TimeFactors weer eens te besnuffelen en daar zag ik bij de Sewills de PRS-44.
Is dit niet als 2 druppels water dezelfde kloon/hommage met dezelfde specs als de Ocean One van Steinhart? Is het mogelijk dat ze grotendeels van dezelfde bron komen? Excuus dat ik de 30 andere mogelijke merken en varianten nog niet heb opgemerkt
Alleen is de Sewills een beetje meer aan de prijs helaas want die donkerblauwe is wel ernstig fraai…
Ik zit hier nu even mee te lezen. Had wel eens vaag van dit merk gehoord maar wat een plakmerk…de hele Rolex collectie komt voorbij. Hebben ze ook nog horloges met eigen smoel?
Heb je een linkje voor ons?