Steinhart, wat vinden we?

Daarom laat ik jou tussen de regels ook merken wat ik ervan vind.

1 like

Ze liggen bij mij gewoon naast elkaar, zonder ruzie…:joy:

2 likes

deze is wel grappig…ein tolles Yachtmeistah

4 likes

En zelfs meer waterdicht dan een Yachtmaster.

3 likes

Ach, zo lang ik de 5513 niet heb…:smirk:

7 likes

Daar heeft ie wel een beetje gelijk in natuurlijk. Ik denk dat sommigen in de war zijn met onderstaand topic. :wink:

2 likes

Goed gezegd PLP.

Ik ken het merk Steinhart van dit forum, en ik weet ervan dat Steinhart dus Rolex horloges namaakt.

Men waardeerd Rolex horloges, maar kan niet wachten tot er budjet voor is, en koop een goede namaak.
Als men daar plezier aan beleeft, gaat uw gang.

Ik zou mij erg trots voelen om een echte Rolex te dragen. Het is ook nog eens een symbool dat je iets bereikt hebt. Al moet het wel in de legale sferen blijven.

Vindt u dit niet een tikkeltje oppervlakkig?

7 likes

Scannen ze daarop bij de ingang?

Vraag ik namens een kennis :no_mouth:

1 like

Leuke klokjes, goede prijs-kwaliteit verhouding.

De moderne hommages zou ik nooit kopen. Dat vind ik teveel nagemaakt (Rolex sportmodellen sowieso niet mijn smaak)
De O1V die ik zelf heb, heb ik gekocht zonder te weten dat het een hommage van een vintage Rolex is.
Vind het een leuk horloge en mooier dan de Rolex 6200 waarop hij gebaseerd is.

1 like

:joy: haha powerjet! :rocket:

Neuh, dat is gewoon eerlijk. Ik voel me ook helemaal het mannetje met een Rolex om. Het is heerlijk, you should try it.

Agreed. En de kwaliteit ruk. Iemand vroeg aan mij om een bezel insert te vervangen van een Ocean One GMT. Ik zette een scheermesje tussen saffier en insert om de insert iets omhoog te wippen en krak, daar ging het saffier. Door een megadun mesje. Dat kan geen echt saffier zijn, synthetische rotzooi ofzo.

Afijn, dat was het gedeelte over die rukkwaliteit. Ik heb contact opgenomen met Steinhart en ze eerlijk gezegd wat er aan de hand was.

Ze zeiden “stuur maar op” en ik stond klaar om een rekening te betalen voor de reparatie, maar het is kosteloos gerepareerd en kosteloos naar mij verzonden in een nieuw doosje. Dat is een dikke pluim waard :+1:

Maar ga ik er ooit eentje kopen? Hell no.

2 likes

Ik eet graag van twee walletjes, lekker met de steinhart langs de rolex fanclub, heerlijk

4 likes

Wat heb je dan precies bereikt? Het feit dat je een Rolex hebt? De rest is leegte.

9 likes

Het is net waar je prioriteiten liggen

Mooi! :slight_smile:

image

1 like

Heb jij wel eens een horlogeglas van natuursaffier gezien?

1 like

Geen idee eigenlijk. Ik heb er wel meerdere gezien die niet breken door een dun scheermesje die overigens meer meebuigt dan wat anders doet.

Men koopt een namaak Rolex om een gangsta te zijn, vet veel swag te hebben en chickies te scoren. Ronnie B, little kleine en dergelijke mensen die het gemaakt hebben lopen met een echte Rolex. Als wannabe gangster koop je geen Steinhart als een ali-express imitatie ook prima volstaat. 99% ziet het verschil niet.

Mijn broertje pradeert rond net een neppe nautilus waarin staat: japan movt dus ja je hebt helemaal gelijk helaas