STEMMEN HF Foto Challenge #10

Wat een ’ heidens’ kabaal :wink:

2 likes

@LastGentlemen nogmaals bedankt voor het op je conto nemen van de poll :pray:t3:
Er zitten een paar mooie foto’s tussen maar ook één die ik onwijs leuk gevonden vind. Dat is de lente in de ogen van de tandartsassitente van @jurk Misschien technisch niet de beste foto maar voor mij een winnaar vanwege de effort. Dat gaat bij mij boven een foto uit het archief.

2 likes

Thanks voor de stemmen op 14 :smiley: ! Wie weet bezorgd dit mij eindelijk dat plaatsje in " The Hall of Fame".

Ik ga voor nummer 4! Strakke foto met de bloemen die bij me op komen als ik aan lente denk :ok_hand:

4 likes

Ik ben het ook eens met de selectie. Hoewel er misschien wat strakkere foto’s zijn ingezonden zat er toch in een aantal wat minder lente.

1 like

Even dit topic actueel houden! :slight_smile:

3 likes

Beter laat dan nooit, mijn stem gaat ook naar 14. Erg leuke foto, welkom in The Hall of Hame @TiBrew:sunglasses:

3 likes

Heb ook op 14 gestemd! Heel mooi.

2 likes

YES!!! WE HAVE A WINNER !!!

ecca0a35e69849532aa6a029d50e97aad14e08b2_1_690x459

Van harte met deze prestigieuze overwinning en aan @TiBrew de eer om de 11de ronde te organiseren en een nieuw thema te verzinnen als je daar tenminste zin in hebt.

Helaas is GiveMeYourDough nog niet in de gelegenheid om de poll te sluiten. Vandaar dat is deze nu ook afhandel.

Iedereen bedankt nogmaals voor het meedoen en voor het stemmen!

14 likes

Bedankt voor de stemmen!
Mag ik mij dan eindelijk bij de befaamde winnaars voegen :sunglasses:

Ik zal vanavond een nieuw topic openen met weer een uitdagend thema!

8 likes

Terechte winnaar! :camera_flash: :ok_hand:

@TiBrew, you’ve got a PM met de template voor het wedstrijdtopic.
Doe er je voordeel mee, … of niet. :wink:

2 likes

Dan heeft hij er nu twee ;).

2 likes

Had jij ook zijn naam al in het lijstje gezet? :rofl: :joy:

Jazeker, alleen niet verder genummerd naar 12, 13, enz.

1 like
  • Nog 1 die ik al eerder had gekregen van @junior voor editie 7.
    Ik kan in ieder geval het topic aanmaken :wink: nu het thema nog
2 likes

Gefeliciteerd met de overwinning @TiBrew! Leuke foto en je hebt perfect het topic thema weten vast te leggen. Ik ben benieuwd naar het volgende thema.

3 likes

Het nieuwe thema komt eraan, maar morgen ochtend :wink:

2 likes

giphy-2

Morgenochtend? Serieus! Gast, wil je ons wakker houden ofzo … :wink:

5 likes

Tof! Gefeliciteerd. Can’t wait om ook mee te doen. Tijdje weggeweest, en leuke manier om er weer een beetje ‘in’ te geraken hiero.

2 likes

Excuse moi, haha. Ik hoop dat je goed hebt geslapen, want het nieuwe thema staat erop:

2 likes

Welkom terug!
Ik kijk uit naar je inzending :slight_smile:

2 likes