Stemmen HF Foto Challenge #13

Ben voor 18 gegaan ! :star_struck:

2 likes

Mijn stem gaat naar de vintage omega op foto 13 !!

2 likes

Whiskyfans stemmen nr. 19!!

image

image

2 likes

12 is heel netjes mooi gedaan hoor. Foto 18 is denk ik samen met 12 technisch de beste foto. Vooral foto 18 daar is de Sinn echt prachtig in beeld gebracht. Totaalplaatje stem voor 12 gegeven👌

2 likes

Toch 1 kenner. :wink:
De Sinn staat overigens op foto 17.

2 likes

Absoluut geen kenner eerder een prutser hoor op fotografie gebied of bedoelde je dat ook :joy:. Maar die 2 foto’s zijn erg mooi geschoten.

1 like

Met 130 stemmen en foto 15 ruim aan kop lijkt het een gelopen race…
Maar met nog wat stemmen kan het resultaat nog anders uitpakken!
Dus. …

1 like

Tot 12 uur is nog niets beslist, maar Ik voel hem al aankomen :star_struck:

1 like

We hebben betere foto’s gehad in de HF Foto Challenge… Was het het thema dat het lastig maakt?
Foto 15 heeft mijn stem :slight_smile:

1 like

Nee joh… echt puur gebrek aan talent​:joy::joy:

2 likes

En we hebben een Winnaar!!

Hf fotochalkenge #13 is gewonnen met foto 15!

@TiBrew van harte met 27% van de stemmen!
138 stemmen totaal ook een mooi aantal, iedereen bedankt voor het meedoen en het stemmen.

@TiBrew, succes met de organisatie van de volgende ronde😁

4 likes

Yay, Thanks!

Bedankt voor het hosten van deze editie! Toegegeven, het was de moeilijkste tot nu tot om iets creatiefs te bedenken :sweat_smile:

Ik zag de overwinning stiekem al aankomen vanochtend, dus ik heb al een thema bedacht en een fotootje gemaakt! Jullie kunnen editie #14 dus op korte termijn verwachten!

3 likes

Dat klopt, maar de creativiteit neemt wel toe en dat is ook leuk! Wat ik persoonlijk wel een beetje jammer vind is dat de horloges ondergeschikt lijken raken aan het thema, daardoor veelal naar de ‘achtergrond verdwijnen’. In een aantal gevallen staat het horloge zelf niet eens scherp op de foto. Dat vind ik best jammer, het is nl. wel een horlogefoto wedstrijd.

Maar goed, als gezegd de creativiteit neemt toe en ik kan dat alleen maar leuk vinden. Ik heb 't vaker geroepen, technisch hoeft een foto niet perfect te zijn … als 'ie maar leuk is. :sunglasses:

@TiBrew, van harte met je eclatante overwinning.

d08e78f235c4b38c48d485bb49a6071a

Zéér terecht gewonnen! Het verhaal erbij maakt de foto nog leuker, dat gesjouw over straat enzo. Ik zie het helemaal voor me. Klasse gedaan @TiBrew:champagne: :tada:

Ik ben erg benieuwd naar het nieuwe thema!

@meisink, dank je wel voor de organisatie. Top! :ok_hand:

4 likes

Gefeliciteerd! Weer een terechte winnaar denk ik zo.
Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp. Iets met oranje? :large_orange_diamond:
Ik kan me wel een beetje vinden in wat @junior zegt over de horloges die ondergeschikt lijken te raken aan het thema. Aan de andere kant bepaalt het grote publiek als jury zijnde natuurlijk of iets wel of niet ok is en ik denk dat de meeste stemmen gelden hier goed tot z’n recht komt.

3 likes

Nee geen Oranje - Zie hier wat wel!

2 likes

Graag gedaan! En inderdaad @junior was zo hier en daar het horloge een zoekplaatje of niet scherp, dat heb ik ook mee laten wegen in de voorselectie.

Op naar de volgende!

2 likes

Gefeliciteerd @TiBrew met deze overwinning. Leuk gedaan en creatief is hij sowieso. :+1:

1 like

Gefeliciteerd @TiBrew. Met mijn tweede plaats ben ik ook best in mijn nopjes.

1 like

Verdiend gewonnen @TiBrew gefeliciteerd :+1:

1 like

ik pas met stemmen, mis even dat extra stapje…
:joy: bleek al afgerond te zijn.

1 like