Stemming tijdelijk opgeschort! Verkiezing mooiste horloges op het Horlogeforum.

:joy::joy::joy:

2 likes

Misschien niet de mooiste, wel de lekkerste


Merk: Look Look. Type: Snoepie

:grin: :grin:

20 likes

Dat is dus een nominatie richting mijn inzending ?

1 like


Deze schitterende Xiaomi TwentySeventeen. Erg goed afgewerkt (mooier dan de Presage vind ik), twee goede banden erbij en dat allemaal voor € 100,-

6 likes

Deze mafketel ook maar mee laten doen.

25 likes

Kijk, een Rolex, Omega, Breitling, Patek en ga maar door kan ik vandaag kopen.

Mijn Laco Squad Tundra is exclusief, robuust, grafisch, stijlvol, flexibele lugs en afkomstig van een mooie fabrikant met een mooi verhaal. En als je er nu één wil: zoek maar, niet te koop. Dat alles bij elkaar maakt een winner!

Laco 1925
Squad Tundra
Laco 24. ETA 2824 Elaboré
46mm
Saffierglas

7 likes

Tudor Sub…met plexi.
By far mijn meest favoriete horloge tot nu toe :sunglasses:

44 likes

Wat anders dan mijn laatste aanwinst: Seiko Lord Marvel

16 likes

Zeker weten de mooiste Tissot op het forum in ieder geval!

1 like

Leuke draad!

Ik twijfel wat persoonlijk mijn mooiste is. Eerst dacht ik mijn Connie Pie Pan uit 1962 in de strijd te gooien, maar uiteindelijk denk ik dat deze toch nét iets bijzonderder is:

19 likes

Schitterend! Voor mij op nr 1 hier. :ok_hand:

1 like

Blijft geweldig deze he!

1 like

Is de POEDELPRIJS al vergeven ???
Misschien mijn Frederique Constant FC 775 ???

17 likes

Mijn inzending Oris pro pilot caliber 111

10 likes

Complimentje voor deze prachtige FC. :+1:

De Rolex Airking 116900
of te wel -vanwege de enige met de gele kroon- de Rolex 'Paardebloem’
40mm

Zelfde specs als de Milgaus alleen een stuk 'beter’koop

Ook de ‘oude’ terugkerende schrijfwijze van Air King vind ik mooi

22 likes

Tja, tegen al dit prachtige geweld kan mijn Omega Speedy Tuesday 1 niet op vrees ik. Maar omdat de ST1 nog niet door iemand is gepost, je ze in het wild niet vaak voorbij ziet komen en de Speedmaster natuurlijk wel een icoon is, wil ik deze toch nomineren!

28 likes

[quote=“HansT, post:132, topic:197087, full:true”]
Mijn Oris Big Crown Original Pointer Date 40mm (plexiglas) in een uitvoering die net anders is dan alle andere Big Crown uitvoeringen die ik ben tegengekomen nomineer ik hierbij:

Mooi horloge :grinning::+1:t3:hier nog zo eentje: we delen de eerste prijs, Oke?

12 likes

Na heel wat wikke en wegen nomineer ik het volgende horloge: een stijlvol klokje met goudkleurige Arabische letter. Zilver kleurige wijzers, behalve die van de minuten waar de punt goudkleurig is. Mooie wijzerplaat, champagne wit met strepen. Plexi sexy glas. Dit alles van het meest geweldige merk Invicta.

Oorspronkelijk overgenomen van een forumlid hier (weet tot vandaag niet wie dit is) en zat er een rood bandje op. Inmiddels is deze vervangen voor een sportief zwarte bandje. Ik had een tijd geleden wel een vermoede, maar…

Hierbij een aantal foto’s van misschien wel 1 van mijn meest favoriete Invicta klokjes. Ik begrijp dat deze nooit de winnaar zal worden in deze wedstrijd. Daar is het een te bescheiden horloge voor.

16 likes

:rofl::rofl::rofl:

Dat is een absolute onmogelijkheid.

2 likes