Leuk om te kijken of hier de Durowe 7440 in kan komen. Zou een mooie reclameactie zijn. En wat mij betreft is een € 1000,- HFLE zeker een optie. Voorstellen kan altijd. En wellicht laat nu een groep leden de HFLE’s links liggen omdat je voor € 500,- weer een 2824je krijgt…
Met een 2824 is niks mis. Deze Durowe 7440 heeft een kleine seconde op 6, zou dus heel ander horloge moeten worden dan de Ikarus (als basis) die nu uitgewerkt wordt.
Leuk idee maar weinig realistisch vrees ik. De Stowa’s met 6498 zijn ~1250 euro, en met DUROWE zit je op 1600, zonder aanpassingen. 1000 euro is dan niet haalbaar denk ik. Los van de vraag of er genoeg animo voor een limited rond de 1000,- zou zijn, waar ik ook mijn twijfels over heb.
Ik weet niet hoeveel HFLE’s er waren met 2824, maar voor dit jaar is dit het enige voorstel met dat uurwerk. Al is het afwachten waar Pellikaan mee komt.
Gr, HJR
Is er ergens een topic waar ik de Pelikaan kan volgen? Wanneer valt deze te verwachten?
Er is, net zoals in dit topic, nog geen concreet voorstel, maar dit is het topic:
Op dit moment is er nog maar 1 concreet voorstel; de EMG, de andere zijn nog in ontwikkeling maar zullen snel met een mooi voorstel gaan komen!
EMG
http://www.horlogeforum.nl/t/emg-hfle-2017/107526?source_topic_id=107582Pellikaan
En we hebben nog een panda chrono
pfiew, wel wat leeswerk. Bedankt!
Vraagje, komt er normaal standaard elk jaar 1 HFLE? Want nu lopen er 4 projecten tegelijk?
3 geloof ik. Maar dit zijn allen voorstellen. Er wordt er 1 gekozen en uitgewerkt per jaar.
4; panda chrono, EMG, Pellikaan en Stowa
Die is toch al deaud en begraven?
Nee hoor, loopt nog volop, bezig met finetunen design!
Ah, stuiptrekkingen…
Gewoon free-for-all.
Totale anarchie!
Georganiseerde chaos!
Mooi toch
Precies. Een soort Windows.
Tijd voor volstrekte catharsis!
Ben vanochtend al onder de douche gaan staan
Echt? Was net niet te ruiken…