Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Wat mij betreft graag die blauwe sunburst wijzerplaat, zwarte wijzers en dan een ENKEL oranje accent. Of de datum, of de secondewijzer of de bolletjes bij twaalf uur.
Anders wordt het een eclectisch geheel en dat thema hebben we al gehad.

Joh, dan wisselen we de jaren om… 2017 was een <500 jaar.
Voer voor discussie maar zouden we niet eens kunnen kijken of we iets hoger gaan dan 750 eypo, geen echt hoge bedragen maar bv 2.000-2.500 euro. Biedt wellicht de mogelijkheid iets ècht unieks neer te zetten, dan wel geen 99 deelnemers maar dat kan in een budgetjaar dan wel weer.

Vorig jaar een koopje. Dat wat overblijft voor dit jaar

:thinking::thinking::thinking:

3 likes

De verkoop van je horloges gaan goed zeker :joy:

1 like

Ik wil ook wel een duit in het zakje doen! HFLE 2017: dat is een fraai horloge voor een habbekrats. Dan is imho 2018 een öpgeschoven jaar "wat betreft het plafond: EUR 750,–. Mocht vervolgens er weer een HFLE uitrollen van onder de EUR 300,-- schuift het plafond weer op: naar 2019. Dat lijkt mij een heldere regel.

2 likes

Haha, was het maar zo’n feest! Klinkt wel behoorlijk blasé als ik mezelf zo teruglees. Maar aan de andere kant als ik zie wat er bij veel leden aan vermogens aan horloges voorbij komt, dan is 2-2,5k niet een absurd bedrag.

Dan komt een HFLE Tudor of een Nomos binnen bereik :stuck_out_tongue:

2 likes

Ja van die 8k kun je een hoop leuke dingen doen. Ik schuif gezellig aan!

4 likes

Dude. Geen zorgen. Niemand vindt jou blasé :joy:

3 likes

Niks mis met een beetje winst voor de HFLE… “profit is not a four letter word”!

1 like

Of een HFLE Anonimo …

Als ik me niet vergis was het andersom, 2017 was volgens mij juist het jaar van de >500 plannen :wink:

1 like

Dat word stowa overtuigen er 99 te maken voor 500 p/s he :slight_smile: Is inmiddels al een “oud” model en als de aanpassingen gering zijn, of wellicht uitgevoerd worden door een HF lid, moet het misschien lukken?

Wel heel erg slecht als de nieuwe regels die in 2017 gemaakt zijn direct weer overboord gaan omdat het dit jaar slecht uit komt.

1 like

Welnee. Leuk juist. Opportunisme, heerlijk. :upside_down_face:

2 likes

(en juist opgesteld waren om Stowa in de race te houden aangezien ze anders in se direct gediskwalificeerd waren)

Ik wil wel nog eens regels schrijven. Voor een rollie ofzo. Hoeveel is hij je echt waard jongens? :wink:

3 likes

Profit is a non four letter word :grin:

1 like

Wait,… what?

Wat dacht jij dan? Dat iemand zich die ellende op de hals haalt voor een beetje goodwill?

De eerste optie voor de HFLE2018 is al gecontacteerd.

5 likes