Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Railroad approved model toch?

1 like

Ben je nog niet gebeld? :phone:

3 likes

Ik zit heel ver weg met alleen een telefoon. Alles wat ik op dit moment kan betekenen is dit plaatje:


Volgens mij komt uiterst rechts op de middelste rij het beste overeen met wat ik bedoel.

I wacht met spanning af. Mocht er niet van komen dan staat Stowa vanaf nu op mijn verlanglijstje.

Oranje en subtiel. Hmm. :thinking:

1 like

Kleine update

1 like

Deze is inderdaad prachtig

1 like

Stowa is met afstand mijn favoriete hfle kandidaat. Maar het blijft zo oorverdovend stil op het Stowa HFLE front. Moet ik vrezen ???

3 likes

Nee, beter lezen :wink:

2 likes

Beetje laat kuch maar dit zou een mooie HFLE zijn idd :scream:

8 likes

Je hebt nog een tijdje om met een voorstel te komen :wink:.

2 Stowa’s is wat veel van het goede,echter vind ik deze wat meer hebben dan de Flieger en is van gelijke prijs.
Uiteraard is dat persoonlijk :stuck_out_tongue:

Ik probeer weer even te herinneren hoe het erbij staat wat betreft de STOWA, maar klopt het dat STOWA zelf één van deze drie best wel wil maken, maar dat binnen dit topic daar nog geen keuze over is gemaakt en dat dat gebeurd wanneer bekend is of de STOWA überhaubt de HFLE 2017 wordt?

Ik zie nergens een datumvenster staan. Betekend dit dat er zeker geen datum op komt? (zou jammer zijn, maar geen breekpunt)

Als dit niet de HFLE wordt, wordt het dan een gewone inkoopactie? OF wordt dat pas bekeken wanneer bekend is dat de STOWA wel of niet de HFLE 2017 wordt?

Lees even dit topic door, dat moet ik ook doen om antwoord te geven op uw vragen. In de loop van augustus worden de plannen concreter gemaakt.

1 like

Tsja, ik was alleen nieuwsgierig, en had even geen tijd om 500 reacties te doorzoeken naar de informatie tussen de onzin. Dus ik dacht ik vraag het de ts. Ik had dit natuurlijk per pb moeten doen. Excuses.

1 like

Ja.

Nee.

Dat betekent het niet per definitie. Dit zijn wat ontwerpen voor de blauwe no date optie. Het voorstel komt nog. We hebben nog tot half augustus :sleeping:.

gr, HJR

2 likes

Dank je voor je antwoord, helemaal duidelijk. :+1:

Is er al meer bekend over hoe hij er uit komt te zien, wanneer dit bekend wordt, wanneer ik een nummer kan uitzoeken etc etc?

:joy:

3 likes

Wat ben jij voor goochem? Bij iedere potentiële kanshebbers van de HFLE al je nummertje aan het hosselen…? :joy::joy::joy:

Deadline was medio augustus, al ben ik het met je eens dat het jammer is dat de duurdere hfle (juist nu het mag) opties achterlopen op de panda’s. Natuurlijk kan het ook zijn dat de panda’s te vroeg pieken.
Nummers uitzoeken voordat deze het is geworden is misschien wat prematuur :stuck_out_tongue:

2 likes