Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Graag deze met de grijze plaat maar met een blauwe doe ik waarschijnlijk ook mee maar beide met datum. Maar dit is mijn eerste keuze.

De Ikarus met grijze plaat, ETA 2824-2 elabore en zwarte wijzers. De 17 min marker heeft een oranje kleur. In plaats van een doorzichtbodem een solid caseback met gravering van het nummer en Horlogeforum LE 2017.

De mogelijkheid voor een top grade ETA 2824-2 voor een meerprijs van 110,- ipv reguliere 130,-
De mogelijkheid voor een extra doorkijkbodem met doorzichtbodem voor 80,- ipv reguliere 110,-

I’m in for any of the two
Blauwe sunburst het liefst
Fantastisch als uurwerk upgrade mogelijk zou zijn
Zonder ook meer dan prima

Nog snel eentje dan!! Wees er snel bij want op=op. Zelfs de achtergrond hebben ze aangepast voor ons aan het forum. :wink:

22 likes

Ik was eerst voorstander van een grijze, maar nu ik dit zie… blauw is toch wel erg fraai!

1 like

Top!

Wat denken we van een miniem oranje accent op deze combinatie zoals een oranje tip op de secondewijzer? Zonde of toegevoegde waarde? Een no-date en eventuele solid caseback zou hem natuurlijk al onderscheiden van de watchtime.

gr, HJR

2 likes

Oranje tip kan wat mij betreft

Maar wel met een met doorzicht bodem voor 80,-

1 like

Liefst zonder accenten. Wat je terecht aangeeft, op deze manier is de Stowa al uniek. Vooral no-date erg gaaf.

1 like

Elke toevoeging is wat mij betreft zonde. Zo clean mogelijk zou ik het best vinden. De achterkant dicht zou wat mij betreft ook prima zijn. Echter zou dit natuurlijk een optie kunnen zijn. Net zoals het soort bandje.

1 like

Blauwe no date voor mij. Geen upgrade, geen zichtbodem geen oranje accenten. Kleur wijzers maakt niet uit, door de lumen is het toch wel afleesbaar. Waar kan ik intekenen :wink:

1 like

Blauw, no date(must). Doe er maar twee :slight_smile:

1 like

Die idioterie om voor zonder datum te kiezen terwijl het uurwerk daar voor gemaakt is zal ik wil nooit begrijpen. In dat geval ben ik niet meer geïnteresseerd. En de kroon vind ik nog steeds niet mooi.

Blauw, Date, Mesh, Zichtbodem & upgrade… (Ow ja, voor mij héél graag een oranje puntje op de wijzer… Eigenlijk zoals in je eerste post… :wink: )

Heb je een idee wat dat zo gaat kosten?

2 likes

Oelala wat ontzettend smakelijk die blauwe! Voor mij hoeft er weinig aan te veranderen zo. Oranje accent hoeft van mij ook niet maar misschien blijkt het uit renders wel te staan.

1 like

De laatste blauwe bombardeert zich tot beste hfle17 voorstel in mijn boekje!

2 likes

Waarom ‘idioterie’? Het is een kwestie van smaak. Menig vinden het horloge dan beter in balans. Is toch niks mis mee?

Zelf neem ik niet eens meer de moeite om de datum te verzetten.

2 likes

Thx voor je feedback. Velen vinden de looks er op vooruitgaan denk ik. Maar er is nog niets gekozen hoor. Misschien jou idee voor fluo oranje met date eens uitwerken? Misschien wel een knaller.

gr, HJR

Ik zou even in de schaduw gaan zitten

:grin:

1 like

Goed plan die fluo-oranjerood :grin: Ik snap dat een datumvenster lelijk kan zijn als deze bijvoorbeeld op 4 uur geplaatst is, maar daar heeft het origineel nou net geen last van…

1 like

Idioterie van de datum… Hmmmm… Liever een blauwe met date, maar als die blauwe zonder date komt, dan is dat echt geen issue voor mij. Die blauwe dial is gewoon niet te versmaden zo gaaf.

3 likes