Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Omdat Oranje uitmuntend werkt om Belgen op afstand te houden :wink: En het is een fantastische contrastkleur die nooit verveelt.

6 likes

Kan een handwinder de prijs niet wat in het gareel trekken of is de Ikarus niet als handaufzug verkrijgbaar?

1 like

Bij mij is dat afgrijselijk geel en rood idd.
Laat die tweede kleur nu net mooi contrasten met blauw :slight_smile:

Check!

2 likes

Blauwe sunburst :heart_eyes:

In principe niet, maar ik kan het vragen.

gr, HJR

1 like

Denk niet dat een 2801 goedkoper is dan de meer courante 2824.

1 like

Leuk! En ik zou eigenlijk niet meedoen dit jaar :smile:

Een mooi klassiek merk, en de Ikarus is tof. De eerste render van @Bidle met Oranje stip op zeventien en de secondenwijzer vind ik nog het mooiste. Ik zou zelfs de secondenwijzer laten zoals ie is. Kijken of we de Ikarus kunnen krijgen met het oude Stowa logo maar alleen een oranje seconde op 17, en dan een nummer op de achterkant. De hele charme van die Ikarus is die diamant-grijze dial.

Een blauwe dial vind ik ook mooi, maar dan valt ie voor mij af als er ook maar een spoor van oranje bij komt. Als, dan alleen de seconde op 17. Ik snap de fascinatie met oranje niet goed, trouwens.

Ik voel het al aankomen dat ik een standaard Ikarus zou willen kopen omdat ik het design zonder toeters en bellen gewoon erg mooi vind.

1 like

En op staal toch? :wink:

Kan, mag, knikker ik er zo af. :slight_smile:

Gaaf, blauwe sunburst. Ook voor 650’- doe ik mee. Beste limited idee voor 2017 imho.

1 like

Die blauwe met oranje accenten vind ik erg geslaagd. Subtiel en mooi!

twijfel twijfel hier. Als de pellikaan een quarts wordt dan haak ik daar zeker op af en een chinees komt er zowieso niet in. Dan wordt de keuze meteen makkelijker en zou ik voor de blauwe gaan , echter moet het oranje dan niet te veel voorkomen. De secondewijzer mag dan al gewoon blijven.
Trouwens waarom oranje in godsnaam , ik zie hier zeker ook een pak belgen dus waarom geen rood? geel of zwart-)?

3 likes

@Vigorelli misschien een apart voorstel, maar wat nou als je hem Head Only in basis kan bestellen. Dat drukt de prijs toch in ieder geval…

Er zijn forumleden met een grotere collectie banden dan dat ze horloges hebben. Mocht je toch een band willen bestellen dan kun je bijvoorbeeld nog kiezen uit mesh of leer.

4 likes

Gaaf horloge!! Zonder de datum helemaal top!

Mooi voorstel! En met blauwe wijzerplaat en oranje 17-markering en secondewijzer precies zoals ik m aantrekkelijk vind! Al mag oranje ook geel, rood of groen zijn…

Ha Joost,

Goede tip. Ik denk dat zoiets mogelijk zou zijn en ga dat zeker terug koppelen.

Er is trouwens ook de mogelijkheid voor leden om een top eta 2824 in de Ikarus te laten zetten mochten daar liefhebbers voor zijn.

Gr, HJR

1 like

Heel gaaf idee!

Geweldig idee! Stowa staat ook zeer hoog op mijn lijst. Die Watchtime limited is heel erg mooi.

Oranje accenten, zie ik echter ook niet zitten. De andere kleur op de 17 eigenlijk ook niet. Het oude Stowa logo vind ik ook mooier, dan het nieuwe logo.

Best wel knap trouwens dat een HFLE altijd € 500,- is geweest in de afgelopen 11 jaar.