Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Vind ik ook een goed idee. Kan wat mij betreft direct besteld worden. Een datum hoeft van mij nl. ook niet.

Ik denk dat wij eerst alle mogelijke Stowa opties moeten weten. Misschien kunnen er wel 25 horloges zonder datum en 25 horloges met datum besteld worden.

2 likes

En als het geen hfle wordt kan je natuurlijk ook helemaal vrij kiezen wat je erop wil hebben om het een limited te maken. Gravure? Iets op de dial?

1 like

prachtig initiatief! Zowel de Pellikaan als de Stowa lijken me erg mooi. De panda laat ik aan me voorbij gaan.

Heel benieuwd wat het wordt!

2 likes

Ik zou persoonlijk voor de stowa met grijze plaat gaan.
Er is al zoveel blauwe “sunburst” aanwezig.
Als het blauw wordt haak ik af maar dat maakt niet uit er zijn genoeg liefhebbers voor blauw merk ik.
Er zijn nu 3 merk opties, ben benieuwd welke gaat winnen.

groetjes Lenno

2 likes

HFLE rode sunburst. Nog fraaier.

2 likes

Prachtig en voor 650 euro moet je die 50 stuks ook kunnen halen, toch? Mooi initiatief, ik ben gek op Stowa!

2 likes

Dat dus. :point_up_2:

Zou nog wel eens kunnen zijn dat ik de grijze versie koop op bruine band.

Vond de vorige HFLE ook niet bepaald beter dan het origineel.

2 likes

Wat kost deze Stowa normaal?

1 like

De 17e secondenmarker in een andere kleur vind ik leuk bedacht, maar niet mooi. De 17 op de datumschijf is veel minder storend, want dat veroorzaakt geen disbalans. Met datum op 6, sunburst blauw en Omega Mark II-fluo donkeroranje lijkt mij dat wel een succesnummer. Maak de band inderdaad maar optioneel. Drukt meteen de basisprijs.

1 like

Mee eens. De grijze dial met lichte numerals is heel eigen. Als het een zwarte dial wordt, dan wordt het eenheidsworst.

Die blauwe plaat is inderdaad prachtig, en ik ben het eens met degenen die zeggen dat het wel een mooi midnight-blue moet zijn, zeer, zeer donkerblauw met mooie sunburst.

Dat is ook zo. Die originele Ikarus platen zijn erg tof. Maar minder limited. Evengoed zou ik voor die grijze dial met limited gravure op de achterkant ook in zijn voor 650, puur omdat ik sowieso 660 over heb voor die Ikarus. :slight_smile::slight_smile:

Count me in voor een blauwe zonder noemenswaardige accenten, met gravure op de rotor. Absoluut. 650 is geen probleem.

Ik ben de kleurenslet: Midnight blue sunburst of rhodium grijs met kristallen, voor 650 doe ik mee.

4 likes

De blauwe zonder oranje accenten en een beperkte verwijzing op de achterzijde, zou me over de streep trekken.
Dit is voor het eerst dat ik uberhaupt een HFLE overweeg…

Edit: ik word stiekum toch ook nog wel blij van de oranje accenten en de mesh🤔

1 like

Blauwe met mesh top, ben opzich geïnteresseerd!

Ik vind deze adembenemend mooi :slight_smile:

40 mm. is voor mij eigenlijk te klein. Misschien door de lange lugs toch te doen?

In ieder geval prachtig. En er is dus wat te kiezen. Luxe probleem. Ik vind de Panda van Johan ook leuk en dan komt er nog een Pellikaan aan. Waar gaat dat heen.

Groeten,

Tecco

11 likes

Ja na maanden geneuzel liggen er ineens drie puike voorstellen. :joy:

6 likes

Ik zou zo’n Antea klassik ook wel eens in sunburst/wit/donkeroranje willen zien… Kwijl!

Mmmmmmm, alleen een oranje datum, en een strakkere kroon ipv dit “uitje” en het is top

1 like

Uiltje hoort op een flieger vind ik en een strakke kroon is ook zo gewoon-) :wink:

1 like

Mee eens, erg mooi. Deze is zeker €650 waard, maar het blijft een erg grote overschrijding van de €500. Eerst maar eens kijken hoe de Pellikaan eruit gaat zien.

Is die 500 Euro geïndexeerd aan het modaal besteedbare inkomen? :grin: Er is groei volgens het CBS.

2 likes