Stowa HFLE 2017 : Sunburst blue dial Ikarus! Info upgrades + foto's!

Nooit zover ik weet. Voor sommigen is het het heilige maximumbedrag van de limited :disappointed:

Wie zijn die sommigen? Het lijkt me arbitrair en nodeloos star. Ik voel een poll aankomen, uit nieuwsgierigheid. :grinning:

1 like

Ik denk dat de betreffenden liever spreken van 1101,86 gulden.

2 likes

Ah, nu zie ik het… 968,135… Net onder de miljoen Italiaanse Lire!

Ik heb niet bijgehouden wie hier aan vast wil houden. Lees de betreffende topics maar.

Die poll is er al geweest.

Waarom niet afwisselen per jaar tussen 500 en 750? Elk 5e jaar 1000. Weet iedereen ruim van te voren en kan er eventueel voor sparen.
Ik weet de regels voor een HFLE nog niet maar wellicht is een ruimere bandbreedte wenselijk.

Opzich hoeft er ook niet ieder jaar geïndexeerd te worden maar de 500eu staat al ruim 10 jaar vast zover ik begreep.
Ik denk dar die 650 nu niet veel meer of zelfs minder is dan 500eu toen.

3 likes

Ik denk dat koopkracht veel interessanter is om naar te kijken dan inflatie. Laat die nou net in deze periode ongeveer gelijk zijn gebleven.
Verder is die €500 gewoon een mooie richtlijn. Is al meerdere keren aangegeven dat dit geen vast gegeven is dus kom vooral met duurdere voorstellen als je denkt dat dit gewenst is.

1 like

Mooie blauwe plaat met oranje accenten ook op de rotor met een leren band. Count me in


Hoeveel Rijksmark is dat? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor de watchtime uitvoering met een oranje dagaanduiding op de 17e schrijf ik mij ook wel in.

2 likes

Dit!

Was precies mijn gedachte.

Ik vrees dat daar onze meningen uiteen drijven. :slight_smile:

Drie oranje accenten is een absolute dealbreaker voor mij, dan bestel ik wel een non-limited voor dat geld. Met name de secondenwijzer moet nooit oranje mogen zijn. uiteraard in mijn optiek, etc etc.

Ik zou voorstellen om een keuze te maken tussen een Oranje datum op 17 (da’s eens per maand, heel subtiel en onopvallend) of een oranje zeventiende minuut.

2 likes

Liever niet, maar een oranje datum op de 17e, daar kan ik ook wel mee instemmen.

Een oranje 17e minuut, vind ik echter weer niet mooi.

3 likes

Bij dit model doet een oranje secondewijzer idd wat afbreuk aan het design. Gewoon wit houden wat mij betreft.

1 like

Ik ook niet. Maar er zijn nu eenmaal mensen met een oranje fetisj op dit forum. Ik heb vaak de schurft aan oranje in al z’n verschijningen. Alleen stuit de minutenwijzer op m’n Squale me niet tegen de borst, omdat dat azuur ook zo belachelijk vrolijk is.

Als ik 'm zou ontwerpen zou ik dan ook weer geen enkele vorm van inspraak dulden en was er alleen eens in de maand een anders-kleurige 17 te zien, waarbij ik niet zeker ben of dat oranje zou zijn. :slight_smile:

2 likes

Check!
Blauw met oranje accenten :blush:

12 likes

Tank bijna leeg?

3 likes

Ja express even leeg gereden voor de foto met airco op standje 30 en vol gas in de eerste versnelling, want is toch weer zo’n mooi oranje accent he :sunglasses:

19 likes

:joy: :joy: :joy: :joy: :joy:

1 like