STOWA Only!

Veuls te groot :tired_face:

Partitio kleine Sekunde.

Our popular Partitio in the 41 mm case and the legendary Unitas 6498 handwinded movement. Available from mid 2019. > Nog niet available volgens mij.

1 like

Limited Antea. Heel fijn klokje.

8 likes

Een oma’tje in het bejaardenhuis krijgt elke avond bezoek van een opa’tje uit hetzelfde tehuis. Ze gaan dan gezellig voor de tv zitten, oma pakt de plasser van de opa en houdt hem gewoon beet, verder niets. Na een tijdje komt opa niet meer langs. Op een moment komt oma opa tegen in de gang van het tehuis en vraagt : waarom kom je niet meer ? Antwoordt opa : ik zit s’ avonds tegenwoordig bij truus. Oma : en wat heeft truus dan wel wat ik niet heb ? Zegt Opa : Parkinson !!

1 like

On topic maar weer :grimacing:
Partitio met dat geweldige oude logo,waarom ze dat ooit gewijzigd hebben :thinking:
Ik weet iig zeker dat een nog aan te schaffen Stowa alleen een oude logo versie gaat worden.

10 likes

Hosakee, ik mag weer meedoen hier.

11 likes

En hier ook

1 like

Dude, ik heb mijn eigen topic :upside_down_face: Daar kunnen de nieuwelingen niet bij :cry:

https://www.horlogeforum.nl/t/the-crossover-of-hobbies-knives-watches/107922

1 like

8 likes

Een plaatje uit de oude doos,moet me telkens beheersen anders zou ik ‘m gewoon elke dag dragen.
Teveel horloges :grimacing:

5 likes

‘t is weer zover mannen :grinning:
Wat hopen jullie te scoren?

https://www.stowa.de/Adventskalender/

2 likes

Dit topic verdient meer lobi. Ik knal hem 2020 in met, om te beginnen, deze zwaar in scene gezette wristshot.

Inclusief lumeshot gemaakt met een laf UV lampje

…Is het al vlieger vrijdag?

20 likes

Wat een prachtig horloge Zulu! Mijn realistische droomhorloge voor nu is de Ikarus variant met de grijze wijzerplaat.

3 likes

Sellers remorse…:tired_face:

2 likes

Verdorie wat herkenbaar :sweat_smile:

Mooie foto’s! Ik zou de blauwe versie hiervan ook nog eens willen.

2 likes

Dank! Ja die blauwe is ook gaaf! Jammer dat dit een ondergewaardeerd merk is en je ze hier niet zoveel ziet. Onterecht eigenlijk.

Willen we een hands-on van deze?

  • JA
  • Meh

0 stemmers

Ik vind het ook erg lastig kiezen met Stowa / Fortis / Damasko / Sinn op de wishlist. Te veel keus :thinking:

4 likes

Het is verschrikkelijk hé :joy:

2 likes

Ik had dit topic hier nog niet eerder gezien maar heb deze 90th Limited Edition met “Old Radium” lumen nu ook al 2 jaar:

13 likes

Prachtige foto’s! Dit merk verdient inderdaad veel meer aandacht. Alle ontwerpen zijn stuk voor stuk klassiekers, fantastisch afgewerkt en volgens mij verzorgd door hele sympathieke mensen.

Maar helaas… Net als @Maurits2 moet ik nog even wachten op mijn Ikarus.
(als iemand trouwens één in de verkoop wilt doen met het oude logo, geef mij dan een por)

4 likes