STOWA Only!

En in dat geval: Dankjewel A Lange & Sohne…

3 likes

Een nieuwe Stowa: de Antea 390 Dynadot. Mijn smaak is het niet maar o.k.
Ontworpen door Hartmut Esslinger en Jörg Schauer.
39mm, gestraalde kast en onder de kap tikt een ETA 2824-2 of een 2804-2

Hartmut Esslinger doet Stowa niet veel goed,uiteraard persoonlijk mening

2 likes

13 likes

Toch wel een blitskikkertje idd :grin:
Mooi dat kuchkoffiekuch logo weerspiegeld

2 likes

Kijk. Zo heurt het (die wijzerplaat, niet die koffie). Die dynadots… zou prima zijn op een movado hoor, maar ik blief ze niet.

Mooi ding, trouwens, deze! :+1:

Blijvertje? :rofl: :joy:

1 like

Een man is een grote fan van Brigitte Bardot. Zijn vrouw wil hem verrassen er laat BB op haar billen tatoeëren.

's Avonds komt haar man thuis en zegt ze dat ze een verrassing heeft. Ze trekt haar broek omlaag en bukt. Waarop haar man reageert met “Wie is Bob?”

5 likes

:drooling_face:

5 likes

Leuk hoor, hoe heet dit model? En hoeveel mm is de diameter?

Veuls te groot :tired_face:

Partitio kleine Sekunde.

Our popular Partitio in the 41 mm case and the legendary Unitas 6498 handwinded movement. Available from mid 2019. > Nog niet available volgens mij.

1 like

Limited Antea. Heel fijn klokje.

8 likes

Een oma’tje in het bejaardenhuis krijgt elke avond bezoek van een opa’tje uit hetzelfde tehuis. Ze gaan dan gezellig voor de tv zitten, oma pakt de plasser van de opa en houdt hem gewoon beet, verder niets. Na een tijdje komt opa niet meer langs. Op een moment komt oma opa tegen in de gang van het tehuis en vraagt : waarom kom je niet meer ? Antwoordt opa : ik zit s’ avonds tegenwoordig bij truus. Oma : en wat heeft truus dan wel wat ik niet heb ? Zegt Opa : Parkinson !!

1 like

On topic maar weer :grimacing:
Partitio met dat geweldige oude logo,waarom ze dat ooit gewijzigd hebben :thinking:
Ik weet iig zeker dat een nog aan te schaffen Stowa alleen een oude logo versie gaat worden.

10 likes

Hosakee, ik mag weer meedoen hier.

11 likes

En hier ook

1 like

Dude, ik heb mijn eigen topic :upside_down_face: Daar kunnen de nieuwelingen niet bij :cry:

https://www.horlogeforum.nl/t/the-crossover-of-hobbies-knives-watches/107922

1 like

8 likes

Een plaatje uit de oude doos,moet me telkens beheersen anders zou ik ‘m gewoon elke dag dragen.
Teveel horloges :grimacing:

5 likes

‘t is weer zover mannen :grinning:
Wat hopen jullie te scoren?

https://www.stowa.de/Adventskalender/

2 likes

Dit topic verdient meer lobi. Ik knal hem 2020 in met, om te beginnen, deze zwaar in scene gezette wristshot.

Inclusief lumeshot gemaakt met een laf UV lampje

…Is het al vlieger vrijdag?

20 likes