Graag gedaan, Bram @Brambo. Jij hartelijk bedankt voor het maken van de mooie band en het gezellige gesprek!
En als ik de 3e gesp uit m’n dashboard gepeuterd krijg, stuur ik je die nog op .
Graag gedaan, Bram @Brambo. Jij hartelijk bedankt voor het maken van de mooie band en het gezellige gesprek!
En als ik de 3e gesp uit m’n dashboard gepeuterd krijg, stuur ik je die nog op .
Horloge verkocht aan @striker, vlotte communicatie en snelle betaling. Met Sander kan je gerust zaken doen!
@Striker reageert snel op de Horlogemarkt, communiceert snel en prettig, betaalt snel, dus ik hoop nu vooral dat hij zijn horloge ook snel mag ontvangen Weer een positieve ervaring met een betrouwbare HF-er, helemaal top.
Nogmaals bedankt, en heel veel plezier met je nieuwe klok!
Horloge verkocht aan Sander @Striker, leuke, snelle en goede communicatie! Evenals de betaling en feedback.
Prettig zaken doen👍
Naar aanleiding van een gezocht topic, waarin ik een uurwerk zocht voor een defecte Vostok van mijn zoon, reageerde @striker direct en bood mij een hele nette Vostok aan. Die heb ik vanavond bij hem opgehaald en onder het genot van een heerlijke espresso hebben we nog even zitten bomen over horloges. Hele sympathieke kerel en weer een topervaring via dit forum.
Sander, nog heel erg bedankt. Je hebt mijn zoon heel gelukkig gemaakt.
Kijk, dan ben ik ook gelukkig .
Bedankt voor de kanjer van een fles, daar ga ik me een delirium aan drinken of ik drink 'm toch maar met maten
super fijn om zaken te doen met hem .
heb een prachtige seiko turtle pepsi dial van hem overgenomen ,
zeker een aanrader om hier zaken mee te doen .
Sander heeft een horloge van mij overgenomen. Tot volle tevredenheid en snelle betaling.
Aanrader dus!
Hier ook een positieve ervaring met Striker!
Vandaag kwam er een horloge binnen van @striker. In een doos van 60 bij 50cm.
Wijn? Ah er zat nog een doos in.
WTF. Een koffie apparaat?
Ah. Alsnog wijn. Tuuuuurlijk.
Hmmm. Betaalbare schoenen. Ook interessant.
Ah. Eindelijk iets waar een horloge in zou kunnen zitten.
Hahaha😂 bedankt Sander, ik stond het hardop lachend uit te pakken hier🤩
Veel plezier ermee. Ik ben benieuwd hoe lang het horloge deze keer blijft .
Een horloge verkocht aan @Striker. Vriendelijke man die toevallig heel lang bij mij in de buurt heeft gewoond. Zeker een aanrader.
Mijn Bulova Moonwatch aan Sander @Striker verkocht, man van z’n woord, fijne communicatie en rap geregeld
Geniet ervan Sander!
Horloge gekocht van @Striker.
Snelle en vriendelijke communicatie. Horloge snel verzonden en de staat ook nog eens veel beter dan omschreven.
Dankjewel en graag tot een volgende keer!
Een tijdje geleden heeft @striker zich opgeworpen om een combiaankoop voor geïnteresseerde HF-leden van straps te doen bij Cheapest NATO straps. Dat was keurig verzorgd en vlot de bandjes binnengekregen.
Het bleek dat CNS later een hardware verbetering aan de bandjes had gedaan, waardoor deze beter bleven zitten. Hij heeft vervolgens contact gelegd met CNS en het nieuwe onderdeel geregeld voor de deelnemers van de inkoopactie. Vandaag heb ik deze binnengekregen.
Sander, nog bedankt voor je inspanningen. Top.
Vandaag het bandje binnen gekregen van een gisteren beklonken deal.
Lekker snel, net zoals de communicatie.
Keurig verpakt, ook al was het een NATO bandje.
Klasse, dankjewel Sander.
Bandje ontvangen van @Striker, het zat keurig verpakt en de transactie was vlot beklonken. Ziet er ook goed uit, ben blij met de aanwinst.
Sander bedankt.