Suggesties voor nieuwe aanwinst

Of de

:grinning:

Kwam ook deze band tegen. Ziet er ook erg tof uit.

Heb slechts 1 keer een GS met stalen band om gehad maar dat vond ik mij toch tegenvallen. De band dan.

2 likes

@Hamari wat is je polsmaat eigenlijk?

Zo’n 17,5cm.

Van de kanshebbers zou ik voor de GS gaan, domweg omdat ik die het mooist vind. Daarbij ook nog eens een mooie aanvulling op de rest. :+1:

4 likes

Cartier :heart_eyes: ik zoek een soortgelijke.

1 like

Foto’s die je gisteren hebt geliked waren ook Santos vs 17,5cm pols.

1 like

Grappig dat er veel Cartier voorstanders zijn. Heb nou niet het idee dat er veel Cartier bezitters op het forum zitten of heb ik dat mis?

Dat past prima zo te zien :ok_hand:

Beetje losjes dragen :dark_sunglasses:

1 like

Ik kan je uit eigen observatie vertellen dat de JLC erg saai is. Geen diepte in de plaat, niks. Ik vind de Explorer al minder saai, maar wel saai. DJ is ondertussen ook een horloge dat je echt overal en bij iedereen ziet. Zou ik niet willen. De Cartier is wel echt een mooi horloge. Heb ik zelf ook overwogen te kopen. Wel met de blauwe plaat. Het lijkt er nu (nog) op dat mijn verloofde deze als trouwhorloge voor mij wil kopen. Geen idee hoe lang dat nog duurt :sweat_smile: GS trekt mij steeds meer. De afwerking is subliem. Maar kan je over het idee van “het is maar een Seiko” heen stappen? Ik zou dat niet kunnen voor dat geld. De versie die ik echt mooi vind is van titanium en dat trekt mij ook niet. Dus ja de Cartier en die mogelijke krassen voor lief nemen.

1 like

Gisteren de Cartier gepast. Echt een mooi horloge. Die band is gewoonweg prachtig. Wel flink aan de maat. Vandaag een 36mm datejust gepast en die was echt veel te klein. Mijn polsen 17cm

1 like

Ik ben wel een beetje bang voor die binnenste gepolijste ring en de krasgevoeligheid. Sommige noemen deze bezel een krassenmagneet. Niet echt iets waar ik om zou staan te springen bij zo’n (zomer-)horloge.

De Cartier!

2 likes

Daar ben ik inderdaad welnwat bang voor dus wil hem echt een gaan passen. Ze hadden hem laatst niet op voorraad bij een aantal juweliers.

De Explorer vind ik dus helemaal top. Ik houd dus wel van enigszins saaie horloges.

1 like

Maar dit is ook een andere Santos toch? Stukje groter dan die zonder datum.

Ik zou zeggen dat een 36mm datejust juist perfect moet zijn voor 17cm polsen :thinking:

1 like

Ik zeg de Jaeger Lecoultre en dan die Pelikaan hommage eruit.

Als aanvulling op je collectie zou je ook eens naar een GMT kunnen kijken. Deze bijvoorbeeld:

8 likes

ik zie nu het verschil met jouw santos, excuses. Dit is de 40mm.

Datejust 36mm vond ik echt veel te klein. Dat was binnen een paar sec voor mij duidelijk. Die kan definitief van mijn lijstje.

De Cartier vind ik echt mooi!

2 likes

GS is geen underdog :hugs:

1 like

Bij deze keuzes steekt de Cartier Santos WSSA0010 er voor mij ver bovenuit. Ookal vind ik de Jaeger le Coultre ook erg mooi! Net als de rolex trouwens… maar in vergelijking zonder twijfel Cartier

1 like

Op foto’s vind ik hem ook top. Maar om de pols doet hij mij helemaal niks. Ik hou ook van enigzins rustige horloges. Bij de GS is er ook niet veel gaande maar de afwerking is echt super.