Sumo, Shogun, MM300 of Orient SD?

ff een seintje Leen als je hem weer beu bent. :joy:

3 likes

Jaap aka SuperC. Aka banned4life :expressionless:

1 like

+1, Oh ja, @LeenV ik heb een Shogun in te ruilen dan :wink:

Geldt ook voor alle andere Marine Master eigenaren die een switch naar de Shogun zien zitten. Kom maar door haha!

2 likes

Willem, als je wat wilt zeggen dan moet je dit gewoon doen. Je bent kennelijk niet blij met mijn eerdere bod van 180 euro op jouw vraagprijs van 200 euro, terwijl je op marktplaats 150 vroeg.

Spreek je gewoon uit en ga niet als een klein kind mij overal in taggen. Ik heb andere horloges, maar heb/had nog nooit eerder een Seiko om de pols gehad en heb daar dus weinig ervaring in. Deze week de flipper it forward omgehad en nu dus zoekende.

De groeten.

1 like

Ik denk dat niemand zich meer afvraagt waarom ik vroeg het netjes te houden :slight_smile:

Hier in Utrecht hebben ze in ieder geval wel een opvoeding gehad.

Ik kan wel verder gaan maar dat is te makkelijk. Gefeliciteerd met de verkoop van je horloge!

1 like

Ik weet niet waar het over gaat @Flipperkast & @willem2 maar de kerstgedachte zit er al prima in bij jullie… :frowning:
Het lijkt me verstandiger om dit soort onderonsjes via pb te doen dan blijft het topic fris…

4 likes

2 likes

Haha wat sneu dit! Priceless!

Oh nu zie ik het. U bent diegene met dat extreem korte lontje. Lijkt me lastig leven.

3 likes

Zeker weten. Net zoals u andere leden voor lul uitmaakt. U denkt dat ook te kunnen stellen. Mogelijk moet u zich eens niet zo aanstellen. Wat een Calimero-gedrag zeg.

6 likes

Ik heb een Skx007, een Skx009, een Sumo en een Shogun.

Ze hebben allemaal hun eigen superkrachten.

Door elke zin op een nieuwe regel te beginnen lijkt het net een gedicht.

5 likes

Ik zit mega te twijfelen om de Orient SD te kopen. Is er iemand die op het te grote formaat nog meer negatieve aantekeningen heeft?

Over die fittie, ik word is trouwens zonder t. Maak er ik smurf van. Zie je vanzelf wel of de t erbij moet.

1 like

Hoppakeeeee!

Ik vindt helemaal mooi!

Nee als je het formaat kunt hebben is het echt een topper.

1 like

5 likes

Zo! Er even een ritje aan gewaagd naar Rotterdam en wat ben ik blij dat ik gegaan ben.

Ik zat te twijfelen of ik de orient of de mm300 moest kopen maar kon ze allebei vergelijken en het is de Orient geworden. Icm met een mooie inruil deal ben ik de nieuwe eigenaar van de Orient SD.

De MM300 is toch een te klein horloge op mijn pols. Is net alsof er een dinkytoy om mijn pols hangt. Qua uiterlijk is de MM300 een top klok en qua specs ook maar de Orient is net ff wat dikker.

Bedankt voor dit topic TS en de anderen voor de tips en tools.

Foto’s volgen. Fijn weekend!

4 likes

12 likes