Brodie

Bedankt @Brodie gun factor hoog fijn zo.!

1 like

Foto! Ben blij dat je er blij mee bent. Geniet ervan!

Geen ervaring met betrekking tot een transactie maar wel een negatieve ervaring. Het topic legt zichzelf uit.

8 likes

Zeer prettige aankoop-ervaring met @Brodie gehad.
Climmerick waardig:

Op de tafel meerdere horloges op een rij,
Horlogekletspraat, whiskey, 1,5 meter maatschappij
Lang niet altijd gewoonlijk,
Een deal zo prettig en persoonlijk,
Eindelijk mijn tissot olieschilderij

1 like

Net een horloge ontvangen dat door Brodie verstuurd werd: goed ingepakt, staat perfect zoals beschreven.
Goede en prompte communicatie, top!

1 like

Fijn zaken doen met Brodie. Vlotte en vriendelijke communicatie en pakket is erg goed ingepakt!

1 like

Super gaaf dealtje kunnen maken met @Brodie. Bleek hij na enige tijd dat hij nog wat onderdelen had liggen…Zou hij deze zomaar even kosteloos verzenden. “Hoort erbij” zegt hij vervolgens! Top ervaring! :ok_hand:

1 like

Fijne en snelle transactie met @Brodie. Mooie klok en een fijne ervaring rijker!

1 like

Net mijn allereerste vintage gekocht bij @Brodie
Vlotte en correcte communicatie, eerlijke foto’s, goed ingepakt en een snelle verzending. Ik kan hem alleen maar aanbevelen. Iets moet me wel van het hart. Ik zag hierboven misschien iets wat lijk op een “negatieve” reactie… wat er toen ook is misgelopen, deze man kan een fout erkennen en verdient eer herstel!

En serieus nu, zou onmiddellijk opnieuw zaken met hem doen. Top kerel/verkoper!

Thx @Brodie!

1 like

Vandaag een mooie Citizen bullhead van @Brodie overgenomen. Dit was een plezierige ervaring. Het horloge was snel verstuurd en goed verpakt. De communicatie was prettig en snel. Exact zoals verwacht. Nogmaals bedankt @Brodie voor de mogelijkheid!

1 like

Mijn eerste forumaankoop gedaan bij @Brodie. Na een vlotte en vriendelijke communicatie een mooie Tissot PR 518 rijker. Horloge precies zoals beschreven en zeer netjes verpakt ontvangen.

Kortom: ik ben erg tevreden, en blij met de aanwinst.

1 like

Gisteren een mooi horloge overgenomen van Brodie. Snelle communicatie en gezellige maar helaas korte overdracht. :slight_smile:
Voor herhaling vatbaar!

1 like

Mooie vintage overgenomen van Brodie. Goede communicatie, werkelijk bomproof verpakt (wel zo fijn met dat oude spul) en in de staat zoals omschreven.

Bedankt @Brodie !

1 like

Een prachtige Tissot PR516 GL Electronic van @Brodie overgenomen. Leuke en fijne communicatie. Het was net iets te ver weg en in deze tijden toch maar geen persoonlijke ontmoeting, ik had graag even met onze pen- kunstenaar gepraat…

1 like

Zonet een mooie Zenith gekocht van Brodie. Zeer vlotte communicatie en erg snel verzonden. Horloge zag er in werkelijkheid zelfs nog beter uit dan op de foto’s en was absoluut eerlijk beschreven in de advertentie.

Hartelijk bedankt @Brodie voor een vlotte transactie!

2 likes

Deze week een mooie Longines Admiral Ultronic overgenomen van Brodie. Goede communicatie, snel verzonden, prima deal!

1 like

Beste @Brodie ik wil je bedanken voor deze pracht, wat een fijne woordenwisseling en met welk mooi resultaat! Ik dank je


Mijn nieuwe muze rond mijn pols

1 like

Fijne deal kunnen sluiten met Kevin. Zoals eerder gemeld: prettige communicatie, perfecte omschrijving en prima verpakking/verzending. Dank @Brodie!
5 pleesjes voor jou :+1:

2 likes

Vandaag de Omega 176.0016 van Kevin @Brodie overgenomen. Een serieuze autorit was het waard. Kevin is een enthousiaste vintage verzamelaar. Leuk gesprek, vertrouwd en het belangrijkste; een horloge zoals beschreven.
Dank voor deze mooie koop!

1 like