SuperC

Ik heb de concord executive van SuperC overgenomen en ben helemaal tevreden. De communicatie was goed, het horloge werd snel opgestuurd en alles was helemaal zoals beschreven. Top! bedankt

2 likes

Het plezier was geheel wederzijds. As we speak zit de Doxa om de pols te wachten tot een duik in de zee.

Bottom line: SuperC is een absolute aanrader!

1 like

Ook hier niets dan lof. Vlot mailcontact, hartelijke ontvangst en goede deal voor allebei. Mijn nieuwe Benarus is echt in topstaat en mijn Tissot krijgt een goed nieuw thuis. Volgende afspraak is voor de Tudor toch? :wink:

1 like

Prettig zaken doen met Jaap. Vlotte communicatie en goede koffie. Aanrader!

1 like

Met Jaap is het altijd zonder enige verrassing, zo moet het zijn, meer dan TOP!

Tot de volgende keer!

1 like

Leuke ruil. Bedankt Jaap!

2 likes

(Ruil)Deal met @SuperC , het was me zeer aangenaam, tot de volgende keer Jaap.

1 like

Ook een topdeal met Jaap gehad. Goede communicatie, afspraken exact nagekomen, helemaal zoals het hoort. Aanrader!

1 like

Supersnelle deal met @SuperC / Jaap.

Ook al ging het maar om een natobandje, toch ontzettend fijn contact.
Dag na betaling mā€™n nato al binnen!

Aanrader!!!

1 like

Dit topic was in het verleden veel langerā€¦ maar goed, nieuwe forumsoftware enzoā€¦
Jaap heeft al veel liefhebbers gelukkig gemaakt, waaronder ook mezelf.
Tijd geleden via ruil een prachtige Vostok ontvangen, in de (perfecte) staat zoals beschreven.
Directe communicatie, snelle verzendingā€¦ aanraderā€¦
Nog bedankt @SuperC!

1 like

Echt een enorme TU voor @SuperC

Ik was op zoek naar een Z22 band en Jaap heeft 'm gewoon kosteloos naar me opgestuurd. Echt enorm bedankt Jaap!!!

1 like

Goede zaken gedaan met Jaap @SuperC

Geen gezeikā€¦ duidelijke en snelle handel. Daar hou ik wel van :slight_smile:

1 like

Vandaag een snelle en gezellige deal gemaakt met forumlid SuperC. Aardige vent die weet waar hij het over heeft!

Jaap, dat doen we vast nog eens :+1:

1 like

Twee mooie banden overgenomen van Jaap, een leren NATO en een Ko-band. In prima staat ontvangen en de Ko zit nu op mijn Laco (of LaKo dan?)

(TU)

1 like

Horloge gekocht van @SuperC. Weinig toe te voegen aan de voorgangers; top forumlid om een horloge van te kopen en daarnaast bereid om zijn internationale ā€˜flipperā€™ ervaring te delen met andere leden! Aanrader!

2 likes

Daarnet een hele mooie en vlotte deal gemaakt met SuperC.
Fijne babbel gehad, prachtige horloges uitgewisseld, echt helemaal een topervaring. Dikke aanrader!
Het begint nu toch echt wel tijd te worden om hel terug toe te laten op het forum :wink:

2 likes

Horloge verkocht aan Jaap @SuperC.
Hartelijk ontvangst, faire prijs en duidelijke communicatie.
Kortom; aanrader!

1 like

Deze schitterende Breitling Superocean II 42 bij Jaap/Ten2Two/@SuperC gekocht met een mooie inruil deal. Prettige en vlotte communicatie en een snelle en goede afhandeling. Ik zou zo weer zaken met Jaap doen. Zeker een aanrader! :sunglasses::+1:

1 like

Horloge verkocht aan Jaap, snelle duidelijke communicatie en een berichtje dat alles goed was aangekomen.
Hopelijk tot een volgende keer, bedankt!

1 like

Weer eens zaken gedaan met Jaap en dat is altijd prettig. Goede communicatie. Top dus.

2 likes