Tag Heuer Aquaracer WAF1110 waarde

Beste leden,

Ik ben een nieuw lid in dit forum. Een liefhebber van horloges en op het punt om m’n eerste Tag Heuer te kopen.

Heb een tweedehands aquaracer Quartz WSF1110.BA0800 gevonden die ik kan overnemen. Het is compleet met doos en aankoopbon. Enkele gebruikerssporen maar nog mooi en goedwerkend.

Nou was ik benieuwd of ik niet teveel betaal, de verkoper wil er tegen de 500 euro voor.

Hoor graag jullie mening over deze aankoop.
Alvast bedankt!

Gr Hajk

Op stalen band?

Die op MP ?

1 like

Even zelf de prijzen tjekken.

http://www.chrono24.nl/search/index.htm?query=WAF1110&dosearch=true&searchexplain=1

lijkt me een mooie deal. Maar ik zou er nog 50 af zien te praten.

1 like

Welkom op Horlogeforum!
Prima deal voor een net exemplaar, imo. Tot ziens, binnenkort, in het (TAG) Heuer-topic!:wink: (Tag) Heuer Only

1 like

Voor een mooie , is het zeker goeie prijs

1 like

Tussen 450,- en 500,- Full set, gradatie 1 lijkt mij ook een prima deal.
Succes en Welkom hier!

1 like

Bedankt voor de snelle reacties! Het is inderdaad eentje met stalen band.
Ik ga vanavond kijken, ben benieuwd! Nog tips waar ik kan letten, behalve uiterlijk en of het compleet is?

voor die prijs heb ik er vorig jaar ook 1 gekocht op dit forum.

1 like

Dat de papieren overeenkomen met de kast nrs

1 like

Klopt!

1 like

Of ie het goed doet, verstellen van de wijzers en datum, schroefkroon etc?

1 like

Let er op dat er voldoende lengte in de band is, extra schakels kosten het nodige namelijk!

1 like

Wanneer is de batterij geplaatst, rek op de band, aanwezigheid schakels, is waterdichtheid bekend.

1 like

Extra schakels heeft ie erbij

Batterij paar maanden geleden geplaatst. 30 Atm
Ik rij er nu heen, hou jullie op de hoogte

2 likes

Is al aangegeven, maar ik zou zeker navragen of de waterdichtheid is gecontroleerd, wel belangrijk bij dit horloge. Ik heb ook zo’n Tag Heuer en de batterij was gewoon door de plaatselijke juwelier vervangen, het bleek voor een goede waterdichtheid nodig hem even naar Tag Heuer te sturen omdat de rubbers na zoveel jaar dienst aan vervanging toe waren.

Succes zometeen!

2 likes

Dat kan de betere locale horlogemaker ook, voor weinig.

1 like

Heb je gelijk in, maar heb hem ook gelijk op laten opknappen en dat heeft TH erg goed gedaan, de waterdichtheid was dus niet de enige reden. Ik heb daarnaast ook vrij veel ellende gehad met horlogemakers, dus deze keer maar eens via de fabrikant.

TS hoeft het horloge niet per se naar TH op te sturen, maar ik wilde vooral aangeven dat sommige juweliers niet al te capabel zijn en de waterdichtheid daarom nog zeker even gecheckt moet worden.

1 like

Bedankt voor de input allemaal! Heb de horloge gekocht, ben er heel blij mee. Doos zat er niet bij trouwens, had het verkeerd begrepen. Wel een tag heuer etui, boekjes, certificaat en aankoopbon. Heeft wel veel lichte krasjes als je goed kijkt in daglicht, maar goed niet opvallend. Heb hem voor 450 meegenomen!

9 likes