TAG Heuer-bashing

Haat is gewoon belachelijk.
Er zijn gastjes die in een Opel rijden en die hebben een hekel aan VW en omgekeerd.
Dan zijn ineens alle Opels of VW’s slecht en/of lelijk.
Zo ook bij horloges, Sommigen vinden elke Rolex lelijk wat mij ook niet waarschijnlijk lijkt.
Ik zie bij de meeste merken mooie en minder mooie horloges. Rolex heeft ook spuuglelijke apparaten in de collectie.

Tag Heuer vind ik een mooi merk. Van Monza tot Monaco en van Autavia tot Carrera.
De blauwe Monaco is in mijn kleine collecte de grote favoriet.

2 likes

De Monaco en Carrera zijn toch wel klassiekers die mijn interesse enigszins wekken maar voor de rest heb ik helemaal niets met TH

Van de recente modellen vind ik naast de klassiekers (Monza, Monaco en sommige Carrera modellen) eugenlijk allen onderstaande de moeite waard:


(foto’s gejat van het net)

Groeten
Rutger

1 like

In die prijsklasse kom je bijvoorbeeld ook Oris tegen. Ik heb maar 1 TAG Heuer gehad maar veel meer Oris modellen. Oris kan in mijn beleving zeker tippen qua afwerking en uurwerken. De looks is natuurlijk ieder zijn mening, denk wel dat de marketing van TAG Heuer wat meer budget heeft…

[URL=http://s499.photobucket.com/user/phj3/media/P1020528.jpg.html][/URL]

Heb een aantal Tag-Heuers gehad en moet zeggen dat er nooit kwaliteitsproblemen waren. Integendeel, het spul zat goed in elkaar. Wel vind ik dat de modellen waarbij ze teruggrijpen naar het Heuer-verleden het mooist, met de nieuwe avantgardistische ontwerpen heb ik niet zoveel.

3 likes

Ik heb helaas 4x achter elkaar te maken gehad met de zeer slechte service van TH en 2x een mail naar hoofdkantoor gestuurd waarop ik nooit antwoord heb gekregen dus bij mij komt er nooit een TH in mijn collectie meer. Pfff…dat ben ik kwijt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

idem. zou het vrienden ook niet adviseren.

1 like

Die ken ik van Seiko en Rolex!

1 like

Iets beter inlezen denk ik , er is hier een lange brede discussie online over , ik zou de verklaring van de ceo van Tag even lezen… nadat ik dit stuk las , kocht ik een 1887 :smirk:

1 like

Ik heb mij bij voorbaat al ingelezen. Het komt neer op het Seiko-uurwerk als basis, ondanks dat er wellicht 90% aan is veranderd, dient het Seiko-uurwerk nog steeds als basis.

10% seiko 90% Tag Heuer Swiss made , ik doe het er wel voor.

:slight_smile:

1 like

Vooral allebei lelijk (zeker niet slecht!) zoals ook Ford en alle Franse merken :sunglasses: Ook al heb ik een Passat break waar mijn echtgenote mee rijdt, maar het is net een lijkwagen.

On topic : TH heeft best mooi horloges en als eentje zich aanbiedt heb ik altijd iets van “doe ik het of doe ik het niet”…

Alleen Alfa doet er toe.

4 likes

8 likes
4 likes

Jongens … horloge forum he :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die Aston Martin gaat mijn hart wel sneller van kloppen

1 like

UH…


Klaar toch?

5 likes

In de war ben je…

@Ronald Zie het als grote horlogedozen. Die dingen moeten toch ergens in vervoerd worden?? :stuck_out_tongue:

5 likes

Ehm , ja… :thinking:

Geen tegen argument… :upside_down:

1 like


3 likes