Tag Heuer nu ook met de Chinezen in zee ... :

De letters TAG afschieten de ruimte in en Heuer hier op aarde behouden, dat zou beter zijn :confounded:

7 likes

Ik ben en blijf liefhebber van horloges gerelateerd aan ruimtevaart / space exploration, dus…right on brother! :fist:

1 like

De CEO van Tag Heuer heeft tegen zijn marketingteam gezegd: ‘zo’n Speedmaster, dat hebben wij ook nodig. Ga maar regelen.’

5 likes

Leuk voor ze!

‘TAG Heuer, the sixth watch in space’.

Ja, nu ik erover nadenk: briljant! :grin: :thumbsup:

5 likes

Waarom precies?

Het was een grapje. Er zijn al zoveel merken die iets met ruimtevaart hebben gedaan dat ik het een beetje mosterd na de maaltijd vind om daar nu nog heel grote sier mee te gaan maken.

3 likes

Ah…hebbes (is nog vroeg…pas aan 1e bakkie toegekomen ;))

Btw…op zich is het dan inderdaad wel droge humor van die chinezen :slight_smile:

2 likes

Helemaal waar, maar zo kan je van alle micro divers ook wel zeggen “het éénmiljoenste horloge waarmee je onder water kan!”

Wat nu ik dit zo typ eigenlijk helemaal geen slecht punt is haha

1 like

Is dit dan de MARSWATCH ?

1 like

Maar waarom zou je een horloge over je jasje heen doen?

1 like

En waarom zou je een bos begonia’s in je borstzakje stoppen?

Er is al een Marswatch:

1 like

Tag Heuer is het de slet onder de horloges.

1 like

Serieus, willen de Chinezen in 2020 op Mars zijn geweest? Dan mogen ze met 1,5 jaar vliegtijd in 2017 al vertrekken. Als de Amerikanen na de maanlanding door hadden gepakt waren ze nu zo’n beetje klaar geweest voor Mars.

Maar weer on topic, niet echt origineel van Tag Heuer dit, en mensen prikken door dit soort gekochte associaties heen. Je moet op z’n minst de schijn hooghouden dat het spontaan is gebeurd. Vraag me altijd af waarom ze bij Tag niet hebben doorgezet met Bourne na de eerste film. Qua status nu bijna vergelijkbaar met Bond (zeker bij de jeugd)…

1 like

Waarschijnlijk wel geprobeerd, maar geen medewerking van producenten en acteur gekregen

Best een leuk idee maar…
dragen ruimtesondes een horloge?! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Die Chinezen gaan ons een poets bakken.
En wie trapt er in, TAG Heuer :joy:

Grt.

Het maakt Biver totaal helemaal niets uit wat men hier van zijn marketingcampagne vindt. Enig idee op welke doelgroep deze campagne zich richt?

Oh ze gaan alleen maar met een karretje op mars rijden en de hele ground control krijgt een Tag Heuer om de pols. Dat is iets minder cool inderdaad. Of schieten ze er een mee naar Mars?

China is inderdaad een grote markt, dacht dat daar vooral Rolex en Omega populair zijn vooralsnog.

De Chinese middenklasse is enorm en groeit nog steeds… Daarnaast is het voor de Chinezen echt een “Big Thing” dat ze de tweede economie van de wereld zijn en dat ze op weg zijn naar de eerste plaats. Op het feit dat ze alles nu weer zelf kunnen en doen zijn ze Waanzinnig trots… Niet raar als je weet uit welke ellende ze zich ontworsteld hebben.
Ik denk dat het een hele toffe zet is van Tag heuer… Toffer dan die outlet van ze in Roermond. Die moeten ze sluiten.