(Tag) Heuer Only (Deel 1)

Pb in de maak!

1 like

Ik ben in het bezit van enkele kartonnen horlogedoosjes, waarvan een van Heuer, die ik lang geleden eens gekregen heb en nu lees ik ergens dat er ook replica’s in omloop zijn.
Weet een van de Heuer enthousiastelingen misschien waaraan ik kan zien of het een replica is??
Het doosje ruikt in ieder geval oud maar de geur krijg ik niet op de foto.
Er zit ook een nieuw lederen bandje in met het Heuer logo.
Ik heb eventueel nog meer foto’s
Bij voorbaat dank voor info.

1 like

Aquaracer op een groene canvas band

3 likes

Van dit doosje heb ik nog geen replica gezien.
Meestal gaat het om een iets ander doosje.

http://www.ebay.com/itm/HEUER-AUTAVIA-1970ies-BOX-/112107207803?hash=item1a1a1c3c7b%3Ag%3A2AgAAOSwpDdVJkzm&nma=true&si=20Eqz0aUvzxp4%2BrNRRE92OuyH%2FI%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

Dank voor de info.

Gewoon, omdat 'ie zo mooi is:

5 likes

Damn right!:thumbsup:

1 like

Ik had niet zoveel met Tag Heuer, maar sinds ik de Kirium weer terug heb en nu deze… Mooi merk, fijne klokken. Ik sluit niet uit dat er meer komt :wink:

Maar vooral deze, hij is echt niet op foto’s te vatten. En dan te bedenken dat het beschadigde glaasje volgende week pas vervangen wordt, nog mooier dus :slight_smile:

1 like

Onlangs deze Tag Heuer aangeschaft, in ideaal 40mm formaat en met prima stalen band. En bewust voor het gemak (luiheid :smile:) van Quartz gekozen.

4 likes

Zag deze in een filmpje. Welk type is het?

1 like

Carrera 1553

Ik heb em met zilverkleurige dial, 1553s. Is iemand op het forum die de blauwe heeft dacht ik, de 1553n

11 likes

Van mij mag 'ie :wink: Mooi, staat ook nog op de lijst.
En quartz? Geen probleem toch? Lekker makkelijke alleskunner.

Ben vandaag alleen met quartz bezig:

2 likes

Prachtige klok die 1553!!

1 like

Moet duidelijk mijn datum nog verzetten…

10 likes

Thanks voor de tip :smile:

1 like

Mijn eerste TH:

Ik vind hem helemaal top!

20 likes

Een paar foto’s van een Tag Heuer 2000 WE-1110-R naast een Tag Heuer Aquaracer WAY111a.
(de witte rommel op de oude Tag is verf ivm. klusklok :grin: )
De oude is van begin jaren '90, die ‘2000 serie’ is in de loop van de tijd geëvolueerd in de huidige Aquaracer serie.




4 likes

Heeft iemand een idee hoe ik de leeftijd van mijn Carrera Cal16 kan achterhalen?

't werd tijd!:wink:

Gefeliciteerd!

1 like